Vera + Aleksi = ♥

Jo pariin kertaan, on täällä pyydelty postausta musta ja Aleksista. Nyt oli sellaset fiilikset, että toteutan tän teijän toiveen ja kerron meijän huikeen lovestoryn.


Me siis Aleksin kans tutustuttiin kaupungilla, viime elokuussa. Koulu oli koht alkamassa ja kaikki chillaili siellä ja nautti viimesistä viikonlopuista. Se ei todellakaan ollu mitään rakkautta ensisilmäyksellä, vaa pikemminkin inhoa. Hengattiin sinä iltana iha sattumalta samassa porukassa ja Allu päätti mulle sit vittuilla, ihan muina vaan, koska olin sen mielestä ärsyttävä, vuoden nuorempi kovaääninen teini. Aika nopee multa petti pinna ja meijän eka kohtaaminen päätty siihen, että reippaana tytsynä löin Aleksia nyrkillä mahaan. Mä olin iha päättäny et unohdan koko jätkän, enkä tutustu tohon ikinä. Aleksi kuitenki huomas sen ja ärsytti mua vaan lisää. Olin iha hermona päästessäni illalla himaan.

Viikko me oltiin pitämättä minkäänlaista yhteyttä. Seuraava vkl tuli ja sain huomata, et ihmiset osaa olla ärsyttävämpiäki. Kaks jätkää, joista toisen tunsin ja toista en, vei mun kengät (huomhuom UUDET kengät) ja heitti mut kukkapuskaan. Emmätiä miks mä sit tein nii, mut joka tapauksessa menin sukkasilleni istuun Aleksin viereen penkille. Se ei ollu yhtään niin ilkee ku oli ollu edellisellä viikolla, tais huomata että mua vitutti ihan tarpeeks muutenki. Juteltiin siinä si jotain ja alotettiin illalla juttelu Facebookissakin, kiitos mun niin ystävällisen keskustelun alotuksen; "Mikä sen sun kusipääkaverin nimi on?"

Koko seuraava viikko me pidettiin aktiivisesti yhteyttä ja juteltiin kokoajan facebookissa. Ja jälleen kerran toistan itteeni, mut seuraavana viikonloppuna tapahtu oikeestaan kaikista ratkasevin juttu. Aleksin kyseinen kusipääkaveri, joka kyllä nykyään on tosi mukava, halus hyvitellä tekoonsa. Mä tahoin istumaan ja penkillä ei ollu tilaa. Sanaakaan sanomatta tää jätkä kanto mut istumaan Aleksin syliin, mihin sit jämähdin koko loppuillaks. Tilaa penkeilleki ois tullu myöhemmin, mut emmä. Istuin sen koko illan vaa Aleksin sylissä ja se myöhästy kotookin, kun ei halunnu viel lähtee.



Tän jutun jälkeen me vaihettiinkin sit numerot ja alettiin tekstailla koulussa joka päivä. Juteltiin aina iltasin fb:ssä ja hengattiin pienellä porukalla mäkkärissä. Kaikki tiesi et meijän välillä oli jotain, paitti me ite. Me molemmat uskoteltiin että ihan kavereita täs vaa. Meni monta viikkoo, kaikki oli vaa sellasta turhaa säätöö. Aleksi kuskas mua, osti mulle kaikkee ja tekstas kokoaja. Sit loppujelopuks, sen synttäripäivänä se taas toi mut mäkkäriltä himaan. Halasin sitä ja onnittelin. Siinä tuli sit samalla vaihdettuu eka yhteinen pusukin.

Tästä huolimatta, meijän suhde oli edellee aika monimutkanen. Jooo, me oltiin pari. Jooo, me oltiin kokoajan kahestaan. Jooo, me oltiin läheisempii ku kaverit. Mut me ei seurusteltu, me ei kellekään myönnetty mitään. Hassu juttu sinänsä, koska Allu alko viettään joka ikisen iltansa meillä, mut me ei silti seurusteltu. Jopa lokakuussa me molemmat viel kivenkovaan väitettiin et ei me olla pari. En ees muista miten me sit päädyttiin tekeen ratkasut, mut joskus marraskuun puolella sovittiin kai kuukausipäivä. Elokuun 25. on nyt sit tulossa eka vuosi täyteen ja nykyään me kyllä myönnetään et me seurustellaan, vaikkei asia lue edes facebookissa. Eikä me enää koskaan ees jutella fb:ssä! Hahaha.


Pakko mun on viel sanoo, et ois mun elämä aika erilaista ilman Aleksia. Ollaan niin paljon yhessä ja tehään kaikki kahestaan, en kyl pärjäis ilman sitä. Me ei olla ees samanlaisia, en keksi mitään muuta yhteistä ku sen, et molemmat tykkää sipseistä. Mut kaikesta huolimatta mä rakastan sitä ihan mielettömästi. Se on niin kiltti ja ihan täydellinen poikaystävä. Sillä ei koskaan mee hermot muhun ja se on aina mun tukena. En vois toivoo parempaa.

29 kommenttia:

  1. aww mäki haluun tollasen jätkän :'3 tai tollasen tarina tai jotain : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki <3 tuitui ootte söpöjä yhdessä <3

      Poista
    2. äää ootte nii söpoöja yhes :3 ♥

      Poista
  2. ootte söpöjä yhdessää c:: mäkin haluun tuollaisen jätkän!

    VastaaPoista
  3. oooi, söpö ja ihanan pitkä postaus(--: Ootte täydelline pari!(:

    http://pppieceofme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voi että :--) Tosi söpöä! Onnea teille kun ootte löytäny toisenne :--)

    VastaaPoista
  5. oijoi tätä postausta oon oottanu niin kauan! ootte söpöjä ♥

    VastaaPoista
  6. kivan olonen blogi sulla!  kivoja kuvia, ja tykkään kirjotustyylistäs! käy säki kurkkaamassa mun ja kaverini yhteistä blogia, ja kommenttiakin saa laittaa tulemaan, ja lukijat ovat enemmän kuin tervetulleita!
    http://nennandmaija.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. tuli haikee olo... ihana juttu ja vaikea uskoa et tällast tarinaa löytyis mut kyl sit näköjää,,<3 ihanaa ois jos itelläänki ois tollane, ei nää omat jutut ikinä kulje :p

    VastaaPoista
  8. Hahaha ihana! Vähä erilainen lovestory <3

    VastaaPoista
  9. Vähänkö mä tykkäsin tästä :) oon niin kade :(

    VastaaPoista
  10. Mä oon kade sun tarinasta ja jätkästä ♥.♥

    VastaaPoista
  11. ää ootte nii sulosia :3 ♥


    maxinmaailma.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Kiitos ihan mielettömästi kaikille! ♥ Oli tosi kiva että tykkäsitte tälläsestä vähän erikoisemmasta ja pidemmästä postauksesta! :) Jatkossakin postaustoiveita saa aina ehdotella!

    VastaaPoista
  13. oiiiii ootte niin ihania! :) hehe tuli melki tippalinssiin..

    VastaaPoista
  14. vooi ootte kyllä niin söpö pari!<3 oot iha kateellinen ku ei mulle ikinä tapahdu mitään tollasta:(

    VastaaPoista
  15. vooi muruset ootte niin ihania <3 !!

    VastaaPoista
  16. IHANA toi pusukuva! Ja tällasia postauksia on aina tosi kiva lukea :)

    VastaaPoista
  17. Söpöjä olette:)kattelen viel jos saisit musta lukijan:D

    VastaaPoista
  18. voi mä muistan sillon ku sä hehkuit koulussa ku tekstasitte kokoaja :DDDdd ja sillo pelissäki, mulla meni hermot aleksii ekan kerra mut kyl se si pyys anteeks ja katto sillä ihme ilmeellä :DD ootte söpöjä<3 pus

    VastaaPoista