Kun toista rakastaa, ei haluu olla erossa ollenkaan.

Mä en oo koskaan ennen tuntenu näin,
menee sanatkin välillä väärinpäin.
En ois uskonu et saisin onnen kokea,
oon varma et oot mulle se oikea.
Pikkuhiljaa on alkanu asiat selkeemmin tajuun,
olin missä vaan, luoksesi aina haluun.
Ees öisin en yksin koskaan unta saa,
aina on hyvä olla ihan kahdestaan.
Muista tää rakas, ja kai tiedät sen,
sun seurassas oon niin onnellinen. ♥

Huhhuh, vuosi yhteistä taivalta takana päin, ja tästä ei voi kun jatkaa samallailla. Oon mielettömän onnellinen. Aleksia parempaa poikaystävää saa hakee, ihan tosissani sanon koska oon rakkaushuumassa. Ja en ees jaksa enää pahotella kurasia postauksia, parempaa settii tulee ku saan aikaseks jotai.

5 kommenttia:

  1. Awwwww kui söpöää onnee vera ja aleksi hurjasti ootte ylisöpöjä !!! <3

    VastaaPoista
  2. AAAA onnea hurjasti! :) Eikä nää oo mitään kurasia postauksia, ihania nää on!

    http://id-bn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. aww, onnee! (: + löyät ittes täältä http://julleyn.blogspot.fi/2012/08/blogien-tahtitaivas.html

    VastaaPoista