and we crossed, that line








Neuletakki / Essin vaatekaappi / H&M
Pitsitoppi / Gina Tricot
valkoinen toppi /H&M
kaulakoru / Mari / Lindex
korvakorut / Kultajousi
farkut / Vero Moda

Hyvää viikonloppuu everybodyyyy! Koulussa on oltu ny kakskytä päivää ja mulla on ollu joka ikine päivä eri vaatteet päällä. Ymmärsin tässä et mulla on liikaa vaatteita, pitäs varmaan harkita blogikirppistä vai mitä sanotte? Joka tapaukses tänää oli päällä kerranki jotai erilaista ku pitkähihane ja farkut. Oon aika tyytyväine tähä asuun ja tietty siihen et viikonloppu alko. Mulla on suunnitelmatki jo valmiina, kunha vaa sade sallis mun lähtee kotoo. Hyvä minä, otin asukuvat ainoona semmosena hetkenä ku ei satanu ja nyt oon jumissa himassa. Ja lupaan muute alkaa panostaan taas tähä blogiin viimestää ens viikolla, koko viikkoon en vaan oo ottanu yhtäkää kuvaa, ennen tätä päivää. Siks nytki tälläne nolopostaus.

6 kommenttia:

  1. Oon aina kattonu sun ihania vaatteita, joten pistä vaan blogikirppis pystyyn! :)

    VastaaPoista
  2. kaunis oot ♥
    ps. koru lindex :D

    VastaaPoista
  3. Maija - toi on siisti koru ;>
    Chili - kiitos!
    Essi - Kiitokset :)
    Kirsi - Juuu, pitää kattella et jos joskus pistäis! :)
    mari - hitto, muistin väärin....... XD mutta thanks ♥

    VastaaPoista