Sulle annan kaiken, kaiken








Oli aika jees torstai. Käytiin meinaan tänää ikuistamassa Aleksin kans syksyä valokuvaamalla ja muuten vaa henkailtii, niiku pariskunnat usei sattuu tekemää. Oon hyvää vauhtii kouluttamassa tosta tossukasta mun hovikuvaajaa (vaikka tarkennus sillä vielä on aina ties missä). Illemmalla näin taas tyttöjä ja nyt oon menossa nukkuun. Kattelin tossa muuten, et onpas mun hiukset sekasin noissa kuvissa. Oon nyt alkanu vältteleen suoristamista ja vähintään 4 päivänä viikossa annan mun hiusten olla luonnolliset tai kiinni. Haluun et nää viimeinkin kasvaa.... Nyt voisin lähtee nukkuun pikkuhiljaa, niin kertoilen sit viikonlopusta enempi myöhemmin!

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Photofiltre, Picasa, Photoshop, Picmonkey! :)

      Poista
  2. Ihana postaus :)) kivoja kuvia, oot tosi nätti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva että tykkäsit! :)

      Poista
  3. Hahhah, Aleksista 'hovikuvaaja' :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo, hassua et se ei oo innoissaan ajatuksesta. XD

      Poista
  4. ahah voi aleksiraukkaa :DDDD ! eivaan ootte sikasöpöjä & oot ihan sika ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä mitää. :D:D Ja kiitooss. ♥

      Poista
  5. Moi, haastoin sut! c;
    http://mystorybyalize.blogspot.fi/2012/09/haaste.html

    VastaaPoista
  6. ihana ulkoasu ja kiva blogi muutenkin :-)

    käy laittamassa kommenttia mun blogiin: http://words-of-thoughtss.blogspot.fi/

    VastaaPoista