Tunnelmii ja fiiliksii, kaikenlaista supersiistii.






Ihan ekana, oli kyl tosi hyvin järjestetyt kisat ja hyvä fiilis kokoajan! Mun tarkotuksenihan oli tehä ihan kunnon postaus näist kisoista, hienojen kuvien kera, mutta koska maneesissa oli niin huono valaistus, melkeen kaikki kuvat epäonnistu, siks nuokin on niin huonolaatusia. Joillain oli ihan uskomattoman hienoja juttuja ja ohjelmia, joten eihän mulla ollu mahdollisuuksia ollenkaan. Kymmenenneks sijotuin ja se on ihan hyvä, oon tyytyväinen. Maajoukkueeseen mun pisteet ei valitettavasti riitä, kun sinne tarvis 6.0 ja mulla oli vaan 5.2. Mutta näillä pääsee hakeen valmennettaviin ja "varajäseneks" joten hätä ei oo tämännäkönen. Jos nyt päädyn hakemaan, on mulla luvassa paljon valmennusta ja tiukempaa reeniä! Mut onhan tää haaveena ollu jo pitkän aikaa ja valmennuksen kautta voin vielä joskus maajoukkueeseenkin päästä. Joka tapauksessa kisat meni iha jees ja oli kiva päivä! Videot mun kisasuorituksista tänne blogiin saatte huomenna!

4 kommenttia:

  1. paljon siellä sitte oli osallistujia ? :)

    VastaaPoista
  2. Oon järkevä, mut siis mikä tän lajin nimi on suomeks ja englanniks? 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo, tästä lajista puhutaan aika monilla nimityksillä Englanniks, mut aika virallinen on Equestrian vaulting, ja Suomeks vikellys. :)

      Poista
  3. SMURFFISARA - osallistujiahan oli tosi paljon, mut mun luokassa 15. Siihen nähden tulos ei ollut hyvä, mut omaan tason nähden kyllä. :D

    VastaaPoista