Viikonlopun yli nyt ku tarkkaan harkitsen.

 

Parit viimepäivät mun päässä on pyöriny aika paljon kaikkee. Koulu hajottaa ja toi syksy saa mut jotenki tosi kiukkuseks ja masentuneeks. Oon katunu kauheesti kaikkii juttui ja miettiny tyylii miks tuhlasin mun kesän, enkä oikeestaa nauttinu siitä kauheesti. On niin ärsyttävää huomata olevansa joka ikinen päivä huonolla tuulella, ihan oikeesti.

Kaikenlisäks mulla on ihan järkyttävä ikävä Essiä, vaikka se on ollu poissa vähä yli kuukaude ja melkee vuosi ois vielä eessä. Muutenki kaikki mun asiat jää jotenki puolitiehe, enkä tunnu ilahtuva oikeestaan mistää. Jaksokin vaihtuu kohta, mut enemmän se mua vituttaa ku riemastuttaa. Lukkarista tulee entistä rankempi ja päivistä pidempiä, asiakaspalvelun peruskurssit vaihtuu matikkaan ja Ruotsiin. Antakaa mun kaikki kestää.

Joka tapauksessa, mulle kuuluu ihan hyvää (kai). Emmä oikee tiiä ees mitä mulle kuuluu, mut kai mä ihan perusonnellinen oon. Pitää vaa yrittää jaksaa ja ahertaa, kohta on syysloma ja pieni hengähdystauko. Sit alkaakin synkkä syksy, joka muuttuu hyytäväks talveks. Hyi helvetti! Onks täällä muita, jotka kärsii jonkinsortin burn outista ja syysmasennuksesta? Mulla on menossa joku semiangst, sorryt siitä. Mut ei tää kaua kestä, koska oon elämänilonen.

Ps. Itkin tänään Gossip Girliä kattoessa, Chuckilla menee nii huonosti. Tää on jo aika outoo.

8 kommenttia:

  1. Sait tunnustuksen! :)

    http://mytinyworld-kirsi.blogspot.fi/2012/09/tunnustus.html

    VastaaPoista
  2. Et ole ainut jolla syysmasennus, normaalisti tykkään syksystä, pimeistä illoista, mutta tänä vuonna mä ootan jo kesää...
    eikä tuleva koeviikkokaan auta yhtään tähän syysmasennukseen... :)

    http://neverarighttimetosaygoodbye-tiia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh! Hyvä että jollain muulla on sama menossa.... Mä oon aina inhonnu syksyä, eikä tee poikkeusta tänäkään vuonna. Kesä tule jo. :< Ja tsemppiä koeviikolle! :)

      Poista
  3. Niin sama fiilis!! Tulispa jo syysloma. Pitäis tehä miljoona koulutehtävää, opintotukihakemus jne. jne. en vaan saa aikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo, sitä ootellessa! Mulla ei ihan kauheesti mitään hommia ole, mut silti ärsyttää. Toivottavasti saat omas hoidettua, i feel u bro! :d

      Poista