Yes you, hey, yes you, hey!







 Mun viikonloppu koostu pääosin sairastelusta ja kaikenlaisista illanistujaisista. Lauantaina käytiin miittaamassa reeniporukan kesken ja jutskailtiin menneistä kisoista. Tänään sitten oltiin Saralla istumassa iltapäivää, sen synttärien kunniaks. Oon tosi onnellinen ja ilonen, et oon saanu tutustuu tähä huippuporukkaan ja että Sara pyys mut niille mukaan. Tykkään näistä tytöistä ihan älyttömästi ja varsinkin Annista on tullu hirmutärkee mulle lyhyessä ajassa ja tuun loistavasti juttuun muidenki kanssa! Huomenna alkaakin sitten taas koulu, josta mun pitiki teille puhua. Mun lukujärjestykseen on tehty muutos, et keskiviikkosin mulla olis koulua 8-17, kahesta kolmeen tosin hyppäri. Mutta wtf oikeesti? Nyt joka tapaukses nukkumaa, et jaksaa taas viikon painaa duunia.

4 kommenttia:

  1. Vitsi, ootte kaik kauniita :) Oi nam mikä kakku. Oranssi skoba on paras!!

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia! :) ++ rakastan tota biisiä :--DD

    everysecondisahighlight-eviissh.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. oho, ootte kaikki todella kauniita, ihana kakku ja tosi kivoja kuvia ! (:

    VastaaPoista
  4. Hanna - Toi kakku oli kyl ihan mahtavaa, oisin voinu syödä sitä vaikka kuinka! ;>

    eviissh - JJooo, mäkin tykkään tosta biisistä ihan älyttömästi, paras! :D

    Nella - Kiitos paljon, kiva että tykkäsit! :)

    VastaaPoista