Moi t. yökyöpeli

Hei sori ny mun ekat ja vikat webbikuvat, voi luojaaa. Mun piti mennä nukkuun jo kolme tuntii sitte, mut sit tapahtu nii et jee datailin täs kaikes rauhas, KUNNES näin täs vasemmalla puolellani seinässä lukin. Sain melkee sydänkohtauksen ja oon vielki nii hirveis tärinöis etten voi liikkua. Mulla on kauhee jano ja väsyttää ja paikat on puutunu, mut en uskalla nousta... Nii ja oon kuunnellu tän saman biisin putkeen ny 28 kertaa että jooo, tää on aika hyvä. Kivaa sillee et mulla on huomenna aamureenit ja herätykseen on kuus tuntia, mut tässä mä edelleen dataan. Hitto en tiä mitä teen, en uskalla nukkua. Jos sitä sohvalle siirtys, en saa unta omassa huoneessa. Hyvää yötä, vaikka tänä yönä ei nukutakkaan. Sorry tälläne turhuus, naurakaa.

4 kommenttia:

  1. Ihanii kuvii joo, mut hyi, sen jälkeen, ku kuulin sen yhen ihmekummitusjutun hämähäkeistä, ja nään hämähäkin, ni ei ollenkaan haluu mennä nukkumaan ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo, mä vihaan hämähäkkejä yli kaiken. Hyi että, en saa ikinä unta jos meijän talossa oon sellasen nähny! :d

      Poista