Tänään koko maailma on mun






Tää on ollu ihan kamala päivä. Liikaa poissaoloja, rästitehtäviä, huonosti menny koe, yleinen vitututus... Välillä mä mietin et miten jotkut päivät on ihan sairaan huonoja ja jotkut tosi hyviä. Nyt oli taas sellanen päivä, mitä ei ois tarvinu ollakkaa. Jouduin valitsee kolmoskurssin valinnaiseks "neulo villasukat tai lapaset" kurssin ja hyi, en neulo. Muttaku muita ei ollu, nii ei auta valittaa. Oisitte vaa nähny mun ilmeen... En lukenu myöskää tänää olleeseen kokeesee ja oon ollu hirveen kireellä päällä kokoajan. No, huominen on parempi, pääsen reenaileenki taas. Mites teijän päivä? Paremminko?

6 kommenttia:

  1. kivoja kuvia! käyppä kattoo mun blogi ja liity lukijaks: http://empunbloggi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla on meelkeenpä samanlainen kisu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooii, vähä hauska! Kissat on ihania! :)

      Poista
  3. Voin tulla tekemään sun puolesta ton nelekurssin t. neulontahullu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo antaa tulla, itelle ei oikee nappaa..... :D:D:D

      Poista