Kuulkaas ystäväiseni, mullon vähä sanottavaa


Usein tulee kelattuu mikä on suurin virhe elämässä. Tai mitä tekis, jos sais muuttaa yhden asian maailmassa, palata ajas taaksepäin? Oisko niitä asioita oikeesti vaan yks? Onhan meistä jokainen tehny virheitä täällä ja niistä saa usein kärsiikki. Mut asia minkä avulla kaikest tulee selvii on ystävät. Oon jo pidemmän aikaa kelannu et jos kirjottasin tästä aiheesta, siitä miten tärkeetä mulle frendit on.

Mun suurin virhe elämässä tällä hetkellä on, et annoin välien katketa mun parhaimpiin ystäviin. Hassua sillee et aattelen asiaa vieläkin, vaik siitä on jo aikaa. Onha mulle tullu uusii ihmisii elämään, enkä mä oo onneton, iha päinvastoi. Mut tiiättekö te sen, ku on vaa ihmisii, joille on aina paikka? Musta tuntu hirveen tärkeeltä kirjottaa tästä asiasta teille, muistuttaa ystävien tärkeydestä, et kaikki aattelis asiaa ees hetken.



Naurettavaa lässytystä ja aihe turhankin basic, mut oon tosissani. Ystävät usein luokitellaan tärkeimmäks asiaks elämässä, niin mäki teen. Ne on mun elämän listal ainaki viiden tärkeimmä asian joukossa. Ilman niitä ois hankala elää ja hengittää. Kuka sais sut nauramaan? Kuka lohduttais sua? Kenen kanssa sä viettäsit aikaa? Kelle sä kertosit kaiken? Ei toho voi sanoo et äitille, emmä ainakaa. Frendit on sitä varten, mut täähä on iha mun henkilökohtane mielipide. Mä ite vaa satun olee sellane ihmine joka kaipaa muita, liianki sosiaaline ja vihaa yksin olemista. Mä oon aina ollu sellane ja tuun varmaa oleenki. Mä vaa oon niin kiitolline niille jotka mua jaksaa katella päivästä toisee,  vaikken aina oiskaa sen arvonen.

Älkää nyt kuitenkaa helvetissä aatelko et oon vaikee ihmine, emmä ny sentää, tai ehkä vähä. Mut onha meillä kaikilla hankalii päivii. Onneks sillo löytyy aina joku kuka sua piristää, ainaki pitäs löytyy. Mä en vaa voi unohtaa esimerkiks hetkee ku makasin kuumeessa sängyssä jo kolmatta päivää ja mun paras kaveri tuli käymään. Syötiin yhes salmiakkisuklaajätskii ja juteltii, iha silläki uhalla et seki tulis kipeeks. Just tälläsii juttui mä arvostan enemmä ku mitää. Pienet teot tuntuu yhtä tärkeiltä ku suuret.



Tärkeintähä ystävyydes on luottamus, se et toiselle voi kertoo mitä vaan, ilma pelkoo siitä että ne jutut leviäis. Mut mun mielestä on myös tärkeetä toisen hyväksymine, kaikkine vikoinee. On ok joskus vihata toista, mut sitä ei tarvii aina kertoo. Ystävii pitää kestää ala- ja ylämäissä. Niille pitää tehä ruokaa ja niille pitää ostaa lahjoja. If u know what i mean? Ystävien tulee olla läsnä tilanteessa ku tilanteessa, vaikka mitä tapahtus!

Mun omaan elämään on mahtunu monii ystävyyssuhteita, välirikkoja ja sotkuja. Mulla on vaihellu kaverit, mut mä muistan jokasen ihmisen jonka kans oon kokenu jotai hyvää. Ystävät on vähä niiku värityskirja, ne tuo väriä ja sisältöö sun elämään. Niistä täytys pitää kiinni, niitä pitäs arvostaa, ennenku kaiken lopulta kadottaa.


27 kommenttia:

  1. Tää oli niin ihana ja koskettava teksti! Laitto mutki miettimään asioita... Ihana blogi sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, ihana teksti :)

      Poista
    2. Kiitos tosi paljon noin kauniista kommentista! :)

      Poista
  2. puhut niin totta !


    minniethediamond.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. olipa ihanasti kirjotettu! rupes itekki ajattelee oikee kunnolla asiaa jota on pitäny ehkä enemmänki itsestään selvyytenä, mulla on oikeesti ihania ystäviä! Toi kirjotus oli jotenki ajatuksii herättävä ja koskettava, ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa jos heräs ajatuksia, sitä mä tässä hainkin! Kiitos paljon kommentista! :)

      Poista
  4. Tosi loistavasti oot kirjottanu, ja oon samaa mieltä, itellekki on elämässä käynyt sillä lailla että jopa parhaimmat ystävät siirtyy siihen rooliin, ettei niitä enää moikatakkaan. Mutta täyttä asiaa sun teksti, samaa mieltä olen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niii, tohon tilanteeseen on varmaa aika monet joutunu... Hienoo jos iski suhun! :)

      Poista
  5. Sun teksti on ihan täyttä asiaa. Jotenkin tosi upeesti kirjotettu ja mä ainakin ehdottomasti tykkäsin. Muutenkin sun blogisi on ihana ja tsemppailen sua jatkamaan bloggaamista vielä pitkän aikaa, koska mä oon ainakin sun blogin aktiivinen lukija.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos, aivan ihana kuulla! ♥ :) Enpä tässä ainakaan ole lähiaikoihin lopettamassa todellakaan, eli pysyn kuvioissa vielä pitkään!

      Poista
  6. oon sun kanssa ihan samaa mieltä! oon ite tällä hetkellä riidoissa mun parhaan ystävän kanssa ja se suuttu mulle siitä ku oon kuulemma niin itsekäs mut en mä voi luonteelleni mitään? oltiin joka viikonloppu yhessä, mentiin joka paikkaan kahdestaan ja muutenkin oltiin vaan mä ja se. mut kattoo mitä elämä tuo tullessaan mut täyttä asiaa tää teksti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan vitsi, tollaset tilanteet on niin ikäviä. Toivottavasti saatte viel sovittua! :)

      Poista
  7. ihana blogi ja oot tosi nätti!

    liittyisitkö :)
    superman-life-by-allu.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. ihana teksti ! (:

    http://dreamcatcher-jenna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. apua ihana postaus ♥ ihanasti kirjotettu & ihanat kuvat, piristit kummasti päivää c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos todella paljon ♥
      Ihanaa jos tykkäsit! :)

      Poista