Mä oon merihädäs silmissäs, voiksä kuulla mun ääneni?





Mä yritän olla hyvä bloggaaja ja niinhä mä oonki. Heräsin iha teijän takia vartin aikasemmin aamulla, et kerkesin ottaa teille ees jotain kuvia. Tuntuu pahalta jos en voi postailla ja iltasin on hirveen tylsää olla koneellaki, jos en säädä tän blogin kaa.

Tänään oli sikäli vähän lazy day, et emmä oikee jaksanu keskittyy koulussa ja jätin menemättä viimesille tunneille. Sit vaan nukuin koko päivän ja henkisesti valmistauduin siihen et mun koko viikonloppu menee jeesustellessa isosleirillä. Mut voi siitä tulla ihan kivaakin, sinne tulee Anni ja kaikki muut ihanat. Ainiin, meen Annin kans kattoon joulukuussa Swedish House Mafiaa, en malta oottaa. Greyhound on ihan parhautta!

5 kommenttia:

  1. Minkä merkkinen tuo neule on? Ihana :o

    VastaaPoista
  2. Sun kirjotustyyli on niin ihanan selkee (: Ja kuvatkin on hienoja ja laatukin on hyvä (:

    VastaaPoista
  3. Ihana toi neule ja tosi kiva blogi (:


    fly-high-like-angel.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kiitos tosi paljon kaikille! :>
    Neule on Essin, sain sen siltä vuodeks lainaan kun se on vaihdossa. Mut muistelisin et se on ostanu ton jo joku vuosi? sitte Amerikasta. :)

    VastaaPoista