No one ever said it would be this hard






Mulle on tullu kameran mukana kantamisesta hullu pakkomielle. Tekis mieli raahata se joka paikkaan ja ikuistaa jokainen hetki. Oon löytäny jotenkin kokonaan uuden inspiraation ja oon kehittyny tosi nopeella tahdilla kuvaamisessa ja kuvien muokkaamisessa. I'm proud of myself! Ajatuskin tän blogin puolella on kulkenu kauheen vilkkaasti ja mulla on rästissä oottelemassa parit postausideat. Oon huomannu ainakin ite, et tästä blogin pitämisestä on tullu mulle elämäntapa ja enemmän kun harrastus. Tää on ihan mahtavaa, varsinkin kun mulla on tollasia lukijoita kun te. Kiitos kaikille, erikseen ja yhdessä!

20 kommenttia:

  1. Taas niin ihania kuvia Vera! Tykkään <3 :)

    VastaaPoista
  2. ihana tuo kisu & tuo kuva missä näkyy vaan noi tassut ♥ oot myös tosi nätti :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja söpö kissa :)

    VastaaPoista
  4. äää miks sun blogi on näi ihana? :(( ja oot liian kauniskin vieläää, nyt iski kateellisuus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no äläpä nyyyt, oon tosi otettu, kiitos! :)

      Poista
  5. Ihania kuvia, kuten aina. c: Pitäis varmaan ryhditäytyä kommentoimisessa, nimittäin kommentoin postauksiin aivan liian harvoin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ihanaa jos joku jaksaa kommentoida!

      Poista
  6. rakastan näit sun blogin kuvii ku nää on niin raikkaita ja muutenki hienoi. Ja oot tosi kaunis! (:

    VastaaPoista
  7. Oi noi sun kynnet on aivan mielettömät (: Ja tuo kissantassu kvua i h a n a!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitkän kasvatuksen tuloksena.... XD ja kiitos! :)

      Poista
  8. Ihanii kuvii ja oot kaunis! :) Sulle on haaste mun blogis! :) ronkelin.blogspot.fi

    VastaaPoista