Things I suck at!


Hahhaha oli ihan pakko, thanks PP ♥. Tässäpä teille muutama juttu, joissa mä yksinkertasesti oon aivan surkee! Eihän ketään pidä luulla täydelliseksi, eihän?




1. Oon surkee häviimään ja huono oleen huono.
Karu fakta. Vihaan häviämistä, tahon aina olla paras. En koskaan myönnä olevani jossakin täyspaska ja joukkuelajit ottaa mua päähän, koska arvostelen aina heti muiden taitoja, enkä tykkää siitä että joku mun joukkueesta ei osaa. Kaikki mitä en osaa, on ihan tyhmää, koska mä en vaan tahdo olla muita huonompi. Tää on tuottanu mulle ongelmia monesti ja mun porukatki sanoo, et oon ihan liian kilpailuhenkinen.


2. Oon huono säästään
Rakastan vaatteita, rakastan shoppailua mut jumalauta mä ostan liian usein kaikkee ihan turhaa, mitä tulee harvemmin käytettyä. Kaikenlisäks en osaa ees luopuu mistään, vaan kaappi tursuu yli vaatteista joita aattelen vielä joskus käyttäväni. Ja sit ihmettelen mihin mun rahat kuluu, kun kaapissa on kymmenen samanlaista neuletta eri väreissä. Ja kaikki karkki ja limppari, miksen osaa käyttää rahojani fiksusti?


3. Oon huono ruuanlaitossa.
Jooo, ehkä surkein ikinä. Opettelin yläasteen köksäntunnilla keittään makaroonia ja viime viikolla keitin ekaa kertaa riisiä ilman ohjausta, wtf? Mun erikoinen on jauhelihan paistaminen ja nuudelien teko, ne ei vaadi taitoo. Hassua, et mun köksännumero oli aina kasi, vaikken osaa, enkä ees tykkää tehä mitään.


4. Oon huono olemaan hiljaa ja aatteleen muiden tunteita.
On se kyl aika huono juttu, jos ei osaa pitää suutaan kiinni missään tilanteessa, vaan aina tulee möläytettyä kaikki mitä mieleen tulee. Joudun liiankin usein paikkaileen sanojani ja selitteleen etten tarkottanu. Tän takia monet ihmiset ei pidä musta ja sanoo mua ilkeeks, mut en tee sitä tahallani. Muutenkin hiljaa oleminen on mulle vaikeeta, puhun kokoajan ja sekin raivostuttaa aika monia ihmisiä. Sori tästä, minä vaan oon minä.


5. Oon tosi huono koulussa.
Lol, mä en koskaan osaa mitään enkä nää vaivaa. Ikinä en lue kokeisiin ja oon aina ollu vähän sellanen "elän tässä hetkessä" ihminen. Läksyt aina tekemättä ja koulu ei oo koskaan kiinnostanu. Erityisen huono oon matikassa, kemiassa ja ruotsissa, joita en osaa vaikka yrittäisinkin. Tiiän et voisin olla parempi, muttakun ei huvita, enkä saa ikinä aikaseks parantaa tapojani, vaikka sitä miettisinkin.


6. Oon huono aikataulujen noudattamisessa (varsinkin nukkumaanmenemisessä!!)
Mulle perus on sellai et "joojooo, ihan kohta" ja sit teen kaiken ihan viime tingassa. Jos suunnittelen lukevani kokeeseen, en koskaan lue ja huomaan sen vikana iltana. Jos aattelen et meen kerrankin ajoissa nukkuun, huomaan meneväni myöhemmin ku normaalisti. Jos aion lähtee bussipysäkille aiemmin, ettei tarvi juosta, juoksen kuitenkin, kovempaa kun edellisellä kerralla. Mä en usein myöhästy, teen vaa kaiken viime tipassa ja oon huono saamaan aikaseks mitään.


+ oon huono sanajahdissa, haluun olla parempi!!!!

17 kommenttia:

  1. Mulla melkei samat. Varsinki toi hiljaa oleminen. Päästän ulos kaiken, josta seuraa ongelmia, ja kadun jälkeenpäin..


    http://lifeislikealabyrinth.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha hyvä et se on jonkun muunkin ongelma! :D

      Poista
  2. Tää oli mielenkiintonen postaus, vois joskus tehdä itsekin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä, tätä oli hauska tehä! :)

      Poista
  3. Sitä rahaa oppii käyttään yleensä järkevästi sitku muuttaa pois mamman helmoista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietenkin oppii. Oishan se vaan kiva osata käyttää sitä jo aiemminki! :D

      Poista
  4. tuli kokoajan jotenki sellanen "hei mäki oon tälläi" tunne :D ja joo etenki toi et haluun olla sanajahdissa parempi, niiiin totta ! oon siin ihan huono mut silti aina pelaan sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, sithän me ollaan aika samanlaisia. :D toi sanajahti on kyl niiiin koukuttava. Sitä on vaa pakko pelata!

      Poista
  5. aika monia samoja oli mullaki :D

    VastaaPoista
  6. mäkin oon huono sanajahdissa, mut en kyl ikinä kyllästy :D

    http://villasukkamagiaa.blogspot.com

    VastaaPoista