Joululahjoja vähä jälkikäteen

Hajuvesiä! Vasemmanpuoleinen on Aleksilta ja ton Pradan sain sen porukoilta. Molemmat on tosi ihania, oon aivan rakastunu hajuvesiin ja mulle on kertyny niitä peräti 13 kappaletta.
Aaaah yes! Kauan himoitsemani objektivii on nyt kotiutettu. Tää on ihan loistava ja parit viimepäivät on menny sen kans pelleillessä.

Aamunkoi 1-osa ja Gossip girlin ykköstuottari! Tää GG me ollaan keretty Allun kans jo melkeen kattomaanki. Pitäs varmaa hankkii kakkonen tästä jatkoks!
Jollain oli menny GG-n tuotantokaudet sekasin kirjojen kanssa ja sain sitten Gossip Girl kirjan. Vai lieneeköhän tää sit salasuunnitelma saada mut lukemaan kirjoja? Ei sen väliä, tää vaikuttaa hyvältä ja ainakin sivuaa mun lempisarjaani!
Sain aika paljon karkkia ja suklaata ylläri! Se on kyl pakollista joulussa.
Hahah, kolmas joulu peräkkäin kun saan tätä Osiksen suoristurautaseerumia. Tää on parasta, käytän tätä aina hiuksii lämpökäsitellessä.
Sain paljon ihania ihonhoitojuttuja ja suihkugeelejä. Nää kaks on nimenomaan jälkimmäisiä. Jätin kuvaamatta yhen tuotepaketin jossa oli bodyspray ja hajuvesi, mut ne on tosi ihanan tuoksusia ja uskon et tulee oleen kovassa käytössä!
Yks mun lempparilahjoista. Mun serkku teki mulle tollaset upeet lapaset ja samalla anto mulle ton sinisen kynsilakan. Minä kiitän! Sain porukoilta myös ihanan rannekorun, jossa on tuommosii sinisiä timantteja, vautsi!
Lopuks vielä aivan ihana kaulakoru pitkällä kultaketjulla. Tää käy moniin asuihin ja oonki jo miettiny mihin kaikkiin tän yhdistän, hehee!





Haluun kiittää kaikista ihanista lahjoista jotka mä tänä vuonna sain! Monet toivomani jutut toteutu ja kaikista lahjoista tykkäsin! Näitten juttujen lisäks sain 30 euron lahjakortin Hennesille, 30 euroo, muutaman parin lämpösukkia, satiinisen aluslakanan, arvan (voitin muuten 5 euroo) ja vielä muutamat ihonhoitojutut. Ne nyt oli niin basic-juttuja, etten viittiny erikseen niitä kuvailla. Ainiin ja sain mä maailman ihanimman napakorun! Kuvailen sen teille vähän myöhemmin. Kuitenkin, mitäs te pidätte mun lahjoista ja mikä tärkeintä; mitä te ite saitte?

26 kommenttia:

  1. kivoi lahjoi sait ! :--)

    → hihiheheh.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. ihania lahjoja! :) tiiätkö yhtään ton 50mm obun hintatasoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Sori mut en valitettavasti tiiä ku niit on niin paljon erilaisia. :<

      Poista
  3. ihanii lahjoi sait ! :-)

    http://marbbis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. vitsi sait ihania lahjoja:)!!! ittekki olin kyl tyytyväinen omiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoss! :) Hyvä että olit omiiski tyytyväine, niin pitääki olla!

      Poista
  5. kivoi lahjoi sait :3

    » http://elluscha.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Mulla kans toi 50mm! Ihan loisto, ostin itelleni keväällä synttärilahjaks :)
    Tosi kivoi joululahjoi oot kyl saanu! Suklaata on aina hyvä saada haha.

    blurrybluebird.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, toi on kyl ihan huippu! Oon tykänny hirveesti! :)
      Suklaa on kyl parasta jouluherkkua!

      Poista
  7. noi kirjat on oikeesti hyviii, kannattaa lukee :D mut sarja on kyl parempi! ps. vähän hajotti eilen siel pelis... toi yks sai raahattua mut sinne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo kyl mä ton luen. Yleensä en vaa oo kirjojen ystävä, mut jos ny poikkeus. ;> Hahaha, siitä se lähtee. On niis kiva käydä! :D

      Poista
  8. Mäkin sain objektiivin, mut vaan 75-300mm, mietin totakin, mut päädyin kauko-obuun :)

    http://dedicatedtobaking.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauko-objektiivi on iha varmasti yhtä hyvä! :)

      Poista
  9. Makeita lahjoja! :) mulle tulee kans postista pian kameraan vähän lisätarvikkeita, makrolisäsalama.

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi, mäkin haluisin lisäsalaman! :>

      Poista
  10. Kiva blogi sulla!(: Kipaise samalla kurkkaamassa mun blogia ja jos kiinnostuit niin ryhdyppä lukijaksi!:)

    VastaaPoista
  11. ihania lahjoja! (: sain myös 50mm 1.8 mun canoniin ja kaikenlaista muuta (;

    VastaaPoista
  12. aivan ihania lahjoja ! ite sain esimerkiks suklaata, lahjakortteja & puhelimen. ja mikä parasta oon tyytyväinen kaikkiin mun lahjoihin c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä! Toi on mahtavaa et ihmiset on tyytyväisiä lahjoihinsa, koska niin pitäs ollakin! :)

      Poista