Leave you blind




Sundaaay, joka tarkottaa epämäärästä kuvaussaldoo. Ostin just uudet farkut viime viikolla, mut en jaksa alkaa esitteleen niitä, tai omaa naamaani tänään. Sunnuntaina löhöillään, mä reenaan sillon enkä keiku pakkelit naamassa. Ens viikolle ois tarkotus pistää teille jonkinlaista asukuvajutskaa ja aattelin käydä iha kunnolla kuvailemassaki, tiätteks taidetta vaikka. Kirjotin joulupukilleki just ja torstaina on Ruotsin uusinta, ylläri sinänsä et hylätty tuli. Laittakaa mulle jotai kivsui postausehdotuksii jos mieleen tulee, mä oon iha tyhjä.

6 kommenttia:

  1. sun kuvat on vaan niin ihania aina ♥ sulta ois kiva saada video 8-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana olet! :>
      Ja videoo en kyl näillä näkymin oo tekemässä, se ei oo ihan mun juttu. :<

      Poista
  2. Komppaan Reettaa, videopostaus vois olla kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii, no katsellaan jos joskus uskaltautuisin! :>

      Poista
  3. tosi kivanoloinen blogi sulla, oot tosi nätti tyttö! (:

    erilainenlumihiutale.blogspot.fi/

    VastaaPoista