Vietän aikaa kera mun lempikaksikon




Joulufiiliksillä oleva ihminen täällä hei! Oon vihdoin saanu jotenkuten tästä kii, et iha pian alkaa loma ja kaikkee. Mulle on tapahtunu täski vaikka mitä. Sain tilaamani parit vaatteet hennesiltä muutama päivä sitte. viininpunaset farkut ja harmaa neule + äippä osti noi harmaat lapaset. Housut on ollu kovassa käytössä, neuleesta en tiä et palautanko sen... Oon koittanu olla ny stressaamatta kaikesta ja oon vaa yrittäny nauttii siitä vähäsestä ajasta minkä oon kotona, ku tänää vihdoin selvitin Ruotsin uusinnan. Tosin se ei menny ihan niiku piti, ja taitaa tästäkin tulla hylätty. Ja eilen sain kuulla et mut on hyväksytty maajoukkueeseen b-rinkiin, eli sellasee vähä höntsempään porukkaan, aika kiva. Niii ja huomenna meen kaheksalta jonottaan Musen keikalle lippuja, en jättäs sitä väliin. Hassua mite voi kahessa päivässä olla nii paljo kerrottavaa.. Nytki varmaa unohtu monia juttuja, mutku en vaa muista.

8 kommenttia:

  1. onnittelut b-rinkiin pääsystä !c: oooh ihania noi vaatteet muute c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Oon kyl aika happy! :)

      Poista
  2. hauska toi otsikko, muutenki tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, se on tosta hauskasta biisistä! :D kiitos! :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitokset! :) Ne on äitin kenkäkaapista varastettu, haha. :D

      Poista