We loved this night!







Eilinen, sitä ei voi ees sanoin kuvailla. Niin upeeta, niin parasta, niin tunnelmallista, IHAN AMAZING. Mä en oo koskaan kokenu vastaavaa ja tää oli ehdottomasti tunnelmaltaan parhain keikka missä oon ollu. Kun mun lempparibiisi Greyhound alotti Swedish House Mafian setin, oisin voinu vaikka itkee. Mä tanssin, hypin ja kiljuin koko kaks tuntisen ja olin niin sairaan fiiliksissä. Annin kans hypittiin riemusta, toi oli vaan niin uskomatonta. Tää oli yks mahtavimmista kokemuksista ikinä, en voi käsittää et olin tuolla

18 kommenttia:

  1. oisin niin halunnu olla tuolla<3 munkin suosikki biisi on tuo greyhound !
    Oli varmasti ihan huippua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, hyvä suosikkibiisi sulla, se on vaa nii ihana!
      Ja nii oli kyllä, yks parhaista keikoista missä oon ollu. :)

      Poista
  2. Eijei.. mun on taas tul sul kertoo et noist kvuist erottuu nin ihanasti teiän tunnelma:))<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, ihanaa jos ollaan onnistuttu saamaan tunnelman kuviin! Kiitooos! :)

      Poista
  3. Haha ! se tunne kun on ihan helvetin kateellinen....

    http://sonjasonjasonjasonja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sietää ollakin, se oli ihana!
      Eivaan harmi ettet päässy. :<

      Poista
  4. aa oon niin jelly :( ois ollu huikeeta olla tuolla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoooo, se oli mahtia! Jäit paljosta paitsi. :<

      Poista
  5. mä. oon. niin. kade. !!!! oisin niin halunnut tonne :(
    mutta onneks sä pääsit sinne ja sulla oli hauskaa ! mahtavia kuvia ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi oli kyl sanoinkuvaamattoman upeeta! Harmi ettet päässy kokeen sitä. :<

      Poista