Mä heräsin ja olin taas minä






Viikonloppu, miten ihanaa. Ei tässä keretty oleen koulussa ku pari hassuu päivää, mut silti. En ollu viel valmis lopettaan lomailemista, yyh. Tänään värjäsin mun pehkoni et pääsen vihdoin eroon vaaleitten raitojen jäänteistä, muuten tota eroo ei oikeestaan huomaakkaa. Jotkut tollasseet mustanruskeet ne on, i like. Ajattelin alotella viikonlopun pelaamalla Aleksin veljen ipadilla koko illan, oon koukus hedelmienhalkasupeliin(?). Ja jos huomenna reenien jlk keksis jotain spessumpaa. Pitäkää kivaa, jopa te onnekkaat jotka saitte lomailla vielä koko tän viikon.

20 kommenttia:

  1. FRUIT NINJA ja eiks sul ollu kylmä ku otit kuvia tuol ulkona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeii ollu ku en viipyny tos pihalla kun pari minuuttia. :D

      Poista
  2. Fruit ninja itekki olin siihen koukussa, nykyään en niin paljo, mutta oon koukussa Ice cream jumppiin :D
    Mut hei ihania kuvia ja ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi fruit ninja on niiin paras, tahkoon sitä kokoajan. :D Ja kiitoksia! :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Aika monilla ohjelmilla, mut esim photofiltrellä, picasalla, picmonkeyllä, photoshopilla ja sillai. :) riippuu vähä mitä oon tekemässä.

      Poista
  4. millä ohjelmalla muokkaat kuvas ?:)

    VastaaPoista
  5. mistä toi pitsitoppisysteemi on? :D

    VastaaPoista
  6. ootpa kaunis! :-) Ja mistä toi pitsitoppi on, se on tosi ihana :-)

    VastaaPoista
  7. Toka vika kuva aivan ehdttomasti lemppari ;) muutkin ihania

    VastaaPoista
  8. voi että kun oot kaunis! (: ihania kuvia!

    VastaaPoista
  9. Oot tosi kaunis!:)

    http://adasonlyonelife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. oot sijottunu viiden parhaan joukkoon linkkaa blogisi - "kilpailussani". tuolta näet pienen arvostelun tästä sun blogista!
    http://withannu.blogspot.fi/2013/01/linkkaa-blogisi-voittajat.html

    VastaaPoista