On vaa elämää ja elämä joskus julmaa



Mä päätin, et tähä postaukseen ei tuu yhtää kuvaa mun naamasta, tuli sellai olo. Siispä, tässä teille satunnaiset räpsäsyt eiliseltä ku oli kuvailufiilikset. Innostuin vähä muokkaileen ja tää postauksen julkasu viivästy sen takia. Halusin myös ilmotusasiana kertoo teille, et vein kameran eilen puhdistushuoltoon. Alunperin oli puhe viikosta, mut nyt aika saattaaki olla reilut kaks viikkoo, ennenku saan sen takasi. Mietin vaa, et kui pahasti mut blogi kerkee kuoleen siinä ajassa... Olin varautunu kuvilla, mitkä riittää kolmeen postaukseen. Joten toivoa saa, millasii postauksii te tahtoisitte? Voisin väsätä jotain hauskaa kuva-arkistojen kätköistä teijän iloks! Niin ja koska oon koulussa nyt ja nää koneet on huonoja, en pysty liittään yotubesta biisiä tähän postaukseen, niinku aina teen. Kuunnelkaa Leijona - mun kotikulmat, se on nasta biitti.

10 kommenttia:

  1. ja ku veri lumee värjää, sä et voi muut' ku koittaa pärjää - paras biisi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeep, toi on niin ihana. Leijonan tuotanto on parasta! <3

      Poista
  2. ihania kuvia ! varsinki toi eka on tollane pirtee c:

    sulta ois tosi kiva saada video (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi kiitooss :)
      videosta en tiiä, en osaa olla niissä luonnollinen. xd

      Poista
  3. onks sulla ittestäs jotain vanhoja kuvia joista voisit tehä postauksen ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha saattaa olla, toi oli hyvä idea. :D

      Poista
  4. nasta biittiXDDD mitä hittooo

    VastaaPoista