Oppi on ikä, on jo ikävä ojaan

Mä päätin kerranki alottaa postauksen sillee iha spontaanisti. Valittin aamul muutaman täs parin kuukaude sisäl otetun, julkasemattoman kuvan. Niit piti olla alunperin viis, mut yks oliki jo tääl esiintyny, harmin paikka! Kelailin koko päivän, et mitäs kivsuu noista sais aikaan ja keksinki idean, et miellytän teitä kertomalla jokusen faktan itestäni, jotka näistä kuvista tulee mieleen. Jos tykkäsitte, nii voitte kertoo sen kommenttilootassa, että voin sit jatkossaki toteutella tälläsii vastaavii! Ja sanokaa seki jos ette tykänny, hehe.

 
 

Musiikki - whoaaa, ei sinänsä yllätys. Mut anyway, se on rakkautta ja ihanuutta. Rakastan bussimatkoja jos voi kuunnella musiikkia. Tykkään ylipäätää vaa istuskella ja soitella sellast biittii, mikä sopii fiilikseen. Kaikenlisäks mähä oon iha super monipuoline ja voin kuunnella melkee mitä vaa. Hevistä ja rokista ne kyl pahemmi piittaa, iskä ylensyötti mulle Iron Maidenii ja Kissii ku olin alle kouluikäne. Mut suomiräppi on parasta. Kaikist jeessimpii artistei ja bändei on mun mielestä Muse, Pyhimys, Swedish House Mafia, Skrillex, Huge L, Pariisin kevät ja Linkin park. Keikat on kaikist siisteimpii, joraan aina täysil. Ja mun musiikin kuuntelu ei ois mitää ilma tota ipodii, se on tyylii mun arvokkain tavara heti koneen ulkosen muistin jälkee!



Partyt ja ihmiset - Jeees. Mähä tunnetusti oon sosiaalisempi ku kukaan muu ja hiljasta päivää ei ookkaa. Se on kyl totta. Mun pahi painajainen on viettää viikonloppu yksin kotona, ei käy laatuun. Tykkään erityisesti viikonloppusi hilluu kaikenlaisissa kembaloissa ja vietellä iltaa kaveriporukan kesken. On vaa nii siistii olla mestas, mis on paljon muita ja kaikil on kivaa. Kotibileet ja illanvietot rulezzz, ne on iha mahtei.



Minä - iha vaa yleisesti, mä oon mä vaan. Rakastan meikkaamista, hiustenlaittoo, pukeutumista. Oon sellai laittautujatypy. Hassuu on se, et emmä oo mitenkää muodikas ja tyylikäs, silti yritän kauheesti. Yleensähä mun kaikki rahat katoo vaatteisii ja ostan niit lisää kokoaja. Mun viimesimmät kuukaus si ostetut vaatteetha lojuu edellee tos nojatuolil ku ne ei mahu mihkää kolmesta kaapista. Pitäskö rajottaa, ei? Pitkät hiuksetki ois kivat, kattelen aina kateellisen kaikkie kilometritukkaa, lol. Mulla se on tollane ja ei voi mitää. Suurin pakkomielle mul on kyl mun kropasta, haluisin siit täydellisen mut en jaksa tehä sen eteen mitää. No oma moka.


Kuvailu - Joooo-o, oon iha mahoton linssilude. Tykkään kuvata, tykkään olla kuvissa. Mult on joskus tääl blogin puolel kysytty et miks must saa nii täydellisii kuvii, mut faktaha on se et ei saa. Varsinki Allun kans kuvis onnistun failaa ne pahimmal mahollisel taval, et ei oo tosikaa. On vaa nii siistii poseerata. Et kaikille valokuvauksesta innostuneille, must tulis teille kiva ihmismalli, mul on hassui ideoita. Mut yhtä paljo ku tykkään olla kameran ees, nii viihyn kyl sen takanaki. Kamerat on ihkuja ja kuvaamine saletisti natsaa.

18 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus jällee :) ja sun hiukset on ihana tuuheet ja on noi aika pitkätki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos, hyvä että tykkäsit! :) jajoo, voishan noi lyhyemmätki olla, mut pidemmätki kelpais. XD

      Poista
  2. tätä ollaa varmaa kysytty aika mont kertaa, mut mikä kamera sul on?:)

    VastaaPoista
  3. vaikutat tosi kivalta tyypiltä ! :)

    VastaaPoista
  4. tykkään sun postauksista nää o nii kivoja :33

    http://hullusieni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että tykkäät, kiitoos! Tollasesta tulee aina hyvä mieli. :>

      Poista
  5. Ootko horoskoopiltas kenties vaaka :D

    VastaaPoista
  6. sun blogi on ihana <3 :)

    http://neaviiivi.blogspot.fi

    VastaaPoista