Samallaiset samaan massaan hukkuu






Vähän väritöntä, koska sellane talvikin on. Kaks viimesintä päivää en oo rehellisesti sanottuna kuunnellu muutaku Pyhiä, oon ollu sellasil fiiliksil et sen sanotukset iskee. Oon iha hyväntuuline, mulla on ollu kivaa ja oon tykänny kaikesta. Ehkä vähän väsyttää, mut muuten kaikki on kivaa. Paitsi että, en kyl tykkää siitä et viikossa on neljä maanantaita ja vaa yks perjantai, koska arki ei sovi mulle. Tahon nukkua pitkään ja tehä rauhas ihanan aamupalan, mut siihen et pysty ees viikonloppusi. Kaipaan täl hetkel rauhaa, peace.

6 kommenttia:

  1. Wau ihanii kuvii ja kiva postaus.

    Ja mikä ton nikonin malli on ja millä objektiivillä kuvaat / mitä omistat tohon ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos tosi paljon! :)

      Nikon on D3100 ja omistan siihen 18-105 mm objektiivin ja 50 mm 1.8. Enemmän tulee kuvattuu tol 50 mm nykyää. :>

      Poista
  2. Ihania kuvia, suosikki oli ehdottomasti toiseksi vika. Mikä kamera sulla muuten on? (:: ja toi otsikko niin totta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) Ja kamera on siis Nikon D3100!

      Poista