Maailmaa odotit niin kauan











Tällee lomalla, kiirettä on pitäny, enemmä ku arkisinki. Hirveesti ois postattavaaki, paljon kuvia ja paljon juttuja, mut en vaa oo kyenny repee joka suuntaan. Oon viettäny ihan koko loman Allun kainalossa. Eilen oltii laskettelemassa, ihan eka kerta mulle, huuui! Ja toissapäivänä kävin kuvailemassa mun serkun Kaisun kans. Nää kaikki kuvat on siltä reissulta. Nyt ollaan kohta lähössä murun kaa istuun iltaa yhelle kaverille, et kattellaa jos sieltä sais kans kuvamateriaalia tännekin! Koittakaa malttaa, saatte tietää kaiken ja joka jutun, kun vaan ennätän koneelle. Pitäkää kiva loppuloma!

14 kommenttia:

  1. oiii ihania kuvia ♥ kaikki on niin ihanan valosia ! & mulla alkaa loma vasta nyt tällä viikolla :p

    apua mä en oo ees tänä talvena käyny vielä laskettelee. tulee kiire :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitooos tosi paljon! :)

      Nauti lomastas! Ja käy laskettelemassa, ehdottomasti. ;>

      Poista
  2. hihiiii meikän lärvikin täällä! kivaa loppulomaa teille<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää sitä ny nätskän serkun pärstääki esitellä! ♥

      Poista
  3. Matkitko bannerin aurora mohnilta!:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paha matkia, kun en oo kuullukkaan kyseisestä bloggaajasta. Ja kaikenlisäks sen banneri ei näy. :(

      Poista
  4. ihania kuvia :)
    huijui ootko jo huomannu kui lähellä oot kaheksaasataa lukijaa? :o iha hullua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Jajooo oon huomannu! On tullu jännityksellä kateltuakin, kun se luku vaan pikkuhiljaa lähenee! (:

      Poista
  5. Oikeesti oot niin kaunis! Kaisukin on todella kaunis! Nyt mä en millään malta odottaa, että julkaiset niitä postauksia tänne. Rakastan lukea sun postauksia, katsella kuvia yms. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaisu on ihan ûberkaunotar! :) Hihii oot kyllä ihana, kiitos. ♥ Piristit mun päivän!

      Poista