Pienist ilon palasist uskoo rakentaa






Heeei, hengissä ollaan! En tiä ees mite täs on tällee käyny, mut ei oo pahemmi ollu aiheita, ideoita, aikaa, eikä kuvia, et ois saanu eloo tänne blogin puolelle. Nyt on kuitenki sellasii hyvii uutisii luvassa, et sain vihdoin käyttöön ton uuden puhlan, että turhia kännykkäräpsyjä on odotettavissa toisinaan. Huonompii uutisii sit taas on se, että mä eilen lensin reeneissä kaks kertaa nenälleni, iha kirjaimellisesti. Ny on nokka vähä turvoksis, kipee ja silmien välis mustelma. Iha sillä vaa, et jos näyttää siltä et oisin levittäny meikkivoiteen huonosti, nii se johtuu mun epätoivosista peittämisyrityksistä. Kertokaa muute, mitä pidätte mun reenipostauksista? Ku mietiskelin tossa, et jos tekisin vähä postausta noista leireistä mille oon menossa? Muutenki oon avoin ehdotuksille, millasii postauksii te haluutte?

26 kommenttia:

  1. tosi hyvän värinen toi neule:o


    http://inka-allornothing.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tee ihmeessä treenipostauksia! :)

    VastaaPoista
  3. Juuu jeew vikellyspostauksia vaan tulemaan!! :)

    VastaaPoista
  4. Rakastan noit leipii! <3 oot tosi nätti (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi leivät on ihan parhaita! Söin niitä yhteen aikaan tosi paljon, nyt on vähä jääny. :D ja kiitooss. <3

      Poista
  5. toi sininen neule sopii sulle tosi hyvin :) ja jooo reenipostaukset ois kivoja ! joku perus höpöttelyvideoki ois hauska :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina ollu jotenki videopostauksista vähä epävarma, mut nyt oon lämmenny ajatukselle. En tiiä kyl osaisinko olla kameran eessä ja saisinko mitään järkevää juttua aikaan, mut voinhan mä yrittää ku videoo on nii paljon toivottu. :) Kiitooos toosi paljon kommentista! <3

      Poista
  6. Harmi kun lensit nenälles! :c Mut mä ainakin tykkään tosi paljon sun treeni postauksista, koska ne kuvat on kiinnostavia ja hienoja. Ja kun en tunne viekllystä hyvin ni siit tajuu sitä paremmin. Oot näis niin kaunis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, se on kiva kuulla! Ehkä mä saan sit leiriltä kans jotai reenipostausta aikaan, mietin jotai my dayn tyylistä! :) Kiitos ihana. <3

      Poista
  7. tykkään tosi paljon sun blogista & sun postaukset on jotenki luonnollisia! olis tosiaanki kiva jos tekisit joskus vaikka maydayn ? (-: ja vielä se että onko sulla luonnonkiharoita hiuksissa? ja sun hiukset on muutenki kivat & oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos, ihana saada ideoita! :) Voinhan mä sellasen tähä, katotaa vaa et tuleeko kuvina vai miten! Ja ei nyt varsinaisia luonnonkiharoita, mut laineita kylläkin, ne on rasittavat mut koitan välttää hiusten suoristamista. :D Ja kiitos ♥

      Poista
  8. Joo tee vaa joku treenipostaus! Ne sun vikellyskuvat on tosi hienoi ja niit on kiva katella :DD

    VastaaPoista
  9. Joo mä ainenki haluun vikellys-postauksia :).Yhdyn edellisiin: superkaunis olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, teen niitä sit jatkossaki! :) ja kiitos!

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Lumia 920, siit on postauski tos pikkuse alaspäin mentäessä..

      Poista
  11. Hirmu nätti oot! Ihana toi paituli/neule! Mistä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos tosi paljon! :) Toi on Barcelonasta ostettu kesällä!

      Poista