Värillä ei oo väliä, kaikki on veressä






Huhhuh mulle on tapahtunu juttui iha hirveest, siks tälläne postailemattomuuskin! Eilen sain mun kameran takasi ja ette arvaakkaa kui ilonen olin! Hulluu aatella et sil on otettu puolessatoista vuodessa yli 23 000 laukausta, whaaaat? Ja perjantaina kävin ostelee juttui kirpparilt. Noi kengät tos ylempänä on neljän euron luokkaa ja kyseine flanellipaita lähti eurolla. Ostin toisenki ruutupaitulin, neuleen ja kevättakin, iha helmi! Pitkästä aikaa tein löytöjä!

Mut vähemmän helmee on se, että mä en oikeesti taas voi koskee mihkää, mul on menos joku surkeide sattumusten sarja. Viikko sitte hajotin Allulta saamistani kuulokkeista mikrofonin. Ja mun kone vetelee viimesiää, se hurisee ja surisee ja näytönohjain sammuilee. Nii ja sitte eilen mun puhelimeen tuli samat viat ku mitkä siitä just korjattii, ja siis takuuha loppu tos joulukuun alussa. Kaiken huipuks tänää aamul mun nappikuulokkeet hajos. Tuntu kyllä bussimatkat aika helvetin ankeilta. Vera the elektroniikkahajottaja toivottaa kivat illanjatkot!

18 kommenttia:

  1. kiva postinki! :)


    ps. pikkusen vitutti noi kaupan tortut tuhlasin 3 euroa eikä niitä voinut ees syödä :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos, kiva että tykkäsit! :)
      Hahaha, tuo tänne! Musta ne on hyviä. XD

      Poista
  2. ihania kuvia ja oot nii kaunis <3

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Mä en koskaa löydä kirpparilta mitään .
    Mut noi kengät on törkeen ihanat ! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, et oo vaa sattunu oikeeseen aikaan. Kyl sielt tekee vaik mitä löytöi joskus! :> Toivotaa et sua onnistaa joku kerta!

      Poista
  4. ihan sairaan ihanat kengät :) ja sama juttu mulla mitä ylemmällä, en löydä kirppareilta ikinä mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitooss, tykkään kyl itekki! :) Ja etköhä sä viel joku kerta löydä, tsemppii sinne ;>

      Poista
  5. pääsit meijän linkkaa blogisi - postauksen parhaimmistoon, käy kurkkaamas! (:

    http://ttomorrowisjustamystery.blogspot.fi/2013/02/linkkaa-blogisi-tulokset.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ettäää! Kiitos ihan hirveesti! :) ♥

      Poista
  6. teit sitte vähän hienompia runebergin torttuja, meinaan vaan että omat meni vähä pieleen XD

    mut ihania kuvia ja noi ostokset on upeita :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha, oisinki tehny noi ite. Iha kaupasta ostin, oon varmaa suaki kehnompi kokkailee. XD
      mut hei kiitos tosi paljon! ♥

      Poista
  7. Ei vitsit sulla on ihana blogi! liityin ehdottomasti lukijaks! Ois kiva jos kävisit kurkkaan munki blogin, ja kertoisit mielipitees! :)

    http://jebajeejee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooss, tosi ihanaa et liityit lukeen! Käyn kurkkailemassa sun! :)

      Poista
  8. mis käyt kirppareil?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hämeenlinnassa. Herman's ja Kirppulinna enimmäksee, joskus Kantolassa. :)

      Poista