ABCDEFGHIJKLMNO


Aleksi. Mun elämäni aakkosten tärkein ja itsestään selvin asia. Mut pakko mun oli ton herran nimi tähän tunkea, kun se kuitenkin kuuluu mun elämään! En olis mitään ilman Aleksia. Se on ainoo joka saa aina piristettyy mua, joka aina lohduttaa ja kuka ei oo vielä koskaan satuttanu mua tai pettäny mun luottamusta. Puspus kulta, luet tän kuitenkin!

Bussimatkat on niin rakkautta. Musta on ihanaa istua bussissa ja kuunnella musiikkia. Sillo kerkee miettiin kaikkee ja keskittyyn biisien sanoihi. Vaikken muuten tykkääkkään oikeen olla yksin, on bussissa niiiin rentouttavaa istuu siellä jossai takana ja katella ikkunasta ulos.

Converset. Noita tennareita mulle on kertyny ihan kiva määrä. Tällä hetkellä kaapissa parempia kelejä venailee muistaakseni kuus paria. En ees tajuu mite oon hamstrannu niit tollee, mut on ne aika jees kengät. Eniten käytös on ollu varmaa matalavartiset mustat ja normivartiset punaset. Oli kyl aikoinaa cool pitää toises jalas lilaa ja toises punasta, mut se on jääny.



Delfiinit on aina ollu mun unelma. Oon halunnu pienenä ja haluun edelleen joskus päästä silittään sellasta ja mikä parempaa, tahon oikeesti uimaan niitten kaa. En oikee tykkää mistää vedenelävistä ja inhoon kaloja, mut delfiinit on mun juttu. Ehkä vielä joskus pääsen toteuttaa ton haaveen, ei sitä tiiä. 
 
Elokuu. Mä niin tykkään kuukaudesta Elokuu. Sillon on vielä lämmin, kesäloman viimesiä viikkoja viedään ja viimestään sillon tulee aina tehtyy kaikki se, mitä ei kesän aikana muuten kerenny. Rakastan tätä kuukautta myös siks, että elokuussa mulla ja Aleksilla on vuosipäivä, tutustuttiin elokuussa, pussattiin ekan kerran elokuussa. Mun paras kaveri Essi lähti viime elokuussa vaihtoon ja mulla on viimesiltä yhteisiltä päiviltä paaljon hyviä hetkiä mielessä. Mulla on aina elokuulta hyviä muistoja, se on hyvä kuukausi!

Farkut. Ei oo epäselvyyksiä, mikä on mun lempivaatekappale. Mulla on melkein aina päällä farkut ja esimerkiks tässä yheksän kuukautta amiksessa oltuani, mulla ei oo ollu päällä ees kollareita, joka päivä vaan farkut. Mulla on muistaakseni yli 20 farkut, eri värisiä, korkeevyötäröisiä yms. Hyvin istuvat farkut on mun mielestä asun perusta ja ne on vaan niin makeet ja monipuoliset. I love it!


Gossip Girl. Tätä sarjaa ei mikään tuu voittaan. Oon kattonu jokaisen televisiosta tulleen tuotantokauden ja samalla linjalla jatkankin. Musta on kivempaa jännittää kun näkee telkkarista yhen jakson viikossa ja sit täytyy oottaa seuraavaan viikkoon, et mitä tapahtuu! Tavotteena on saada myös kaikki tuottarit kasaan, tällä hetkellä hyllyllä on ykkönen ja kolmone. Innostin Allunki tohon sarjaan ja joululomalla katottiin ykköstuottari kolmeen päivään! Chuck Bass. ♥

Herkkyys. Jos asiat ei mee niin kun mä tahdon, näytän sen kyllä. Uskallan itkee kun itkettää, uskallan huutaa kun raivostuttaa. Oon tietyllä tapaa herkkä, en koskaan piilottele sitä miltä musta tuntuu ja räjähdän kun tulivuori, semmoselle päälle sattuessani. Herkästi otan itteeni, herkästi mulle tulee huono omatunto. Oon herkkä ihminen tunteen yhtä sun toista.

Italia. Oon aina tykänny tosta maasta! Yks tuttavaperhe asuu siellä ja muistan ku olin pienenä siitä ihan kamalan kateellinen. Italiassa vaa sattuu oleen kaikki kohdallaan. Siel on hyvää ruokaa, lämmin ja se kieli on ihana. Matkustasin tonne taas, koska tahansa!


Jääkiekko. Mun rakkaus tohon lajiin on loputon, kyltymätön ja toi voittaa mennen tullen kaikki muut lajit, jopa mun omat harrastukset. Oon pienestä asti kotikasvatuksen kautta ollu jääkiekkofani ja peleis on ravattu ahkeraan. HPK on ylpeys ja maajoukkuelätkääki tulee seurattua. Jääkiekon tunnelma ja fanikulttuuri, pelin jännitys, kaikki on täydellistä.

Kiinteistövälittäjä. Siinä se tulikin. Mä haluisin ammatiltani olla kiinteistövälittäjä, oon jo vuosia halunnu. Ja tällä hetkellä opiskeltuani merkonomiks, mulla on hyvät mahollisuudet tähdätä tohon. Eihän sitä koskaan tiä, et mistä löydän itteni vaikka viiden vuoden päästä, mut tällä hetkellä toi ois tavotteena!

Laiskuus. Oon varmaan maailman laiskin ihminen. Luistan vastuusta, tehtävistä, liikunnasta, ihan mistä tahansa jos se vaan on mahdollista. Tää aiheuttaa useestikkin ongelmia esimerkiks koulun suhteen. Jos valittavana on omatoiminen juoksulenkki tai sipsipussi ja telkkari, valitten melkeen aina viimesen vaihtoehdon. En vaan tykkää tehä mitään, mikä vaatii jotain. Onneks oon kyl helposti yllytettävissä, et mut saa kyl hoitaan asioita, jos nyt on ihan pakko...


Miina ja Manta. Mun rakkaat hömppäkissat. Noi on hankalempia ku lapset, pilalle hemmoteltuja ja arvonsa tuntevia löytökissoja, joitten luottamus on voitettu pitkän ja kivisen tien kautta. Molemmat on aika vallattomia omia persooniaan ja mistään hinnasta en kummastakaan luopuis. Kissat on aina ollu mun lempieläimiä ja on ihan huippua omistaa tommosia mahdottomia tapauksia.

  Nimet. Tää on ehkä hassu sana tähä aakkosiin, mut tää oli pakko laittaa. Oon aina tykänny nimistä. Pienenä kirjotin kauheesti tarinoita ja joka tarinassa päähenkilöllä oli eri nimi. Ite halusin aina olla Amanda nimeltäni ja äitin mukaan esittelinki itteni aina sillä nimellä. Ei millään Veralla väliä, mä olin aina Amanda ja uhosin kauheesti et ku täytän kaheksantoista nii lähtee tää tyhmä nimi vaihtoon. Mut en oo enää samaa mieltä, Vera on jees!

Onnellinen. Mulle elämässä on varmaa kaikkein tärkeintä olla onnellinen. Sen avulla jaksaa, sen avulla on itekkin helpompi ihminen. Ja mä voin sanoo ihan suoraan, et oon mä täl hetkel aika tyytyväinen ja onnellinen!



Ensimmäinen osa elämäni aakkosista, olkaa hyvät! Tän tekeminen vaatii kauheesti aikaa ku pitää muokata kollaasit ja kaikki, joten olkaa kärsivällisiä sen toisen postauksen suhteen! 

31 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja sun postauksista tulee aina hyvä mieli. :)

    VastaaPoista
  2. Oikeesti oon niin samaa mieltä jääkiekosta!♥ ihania kuvia muuten, taas kerran ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jääkiekko vaan on parasta, siitä ei voi kiistellä! ;)

      Poista
  3. Luin kaikki ja oisin lukenut vielä vaika kuinka paljon lisää! Kirjotat niin ihanasti ettää... ja ihania kuvia nois kollaaseis (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitoos ihana! Toista osaa odotellessa sitten vaan! :)

      Poista
  4. Ihana postaus, voisin itsellekkin laittaa harkintaan! :) mulla oli muutamia samoja juttuja, kuten jääkiekko. Oon kans ollut pienestä asti jäkisfani ja koko perheen voimin mut on kasvatettu kannustamaan Kärppiä :D haha.

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Tätä oli tosi hauska toteuttaa! :) Ja hahaha oikein! Kotikasvatuksesta se tosifanius lähtee. XD

      Poista
  5. tosi ihana postaus & upeet kuvat (---: oottelen jo seuraavaa osaa (;



    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Niin paljon samoja juttuja ku mitä ite oisin laittanu:) esim elokuu ja Italia :)! Tosi kiva postaus!!

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus ja muuten meillä on sama asia Elämäni aakkoset kirjaimen D kohdalla ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, hyvä et jollain muullakin. Toivotaa et haave toteutuu joskus ;>

      Poista
  8. ihana postaus!Liityin tähä blogii ku tää blogi on nii ihana <3

    http://saana-sofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. http://janinajuulian.blogspot.fi/2013/03/elamani-aakkoset.html

    tän ihmisen blogissa sama postaus, samoja kirjaimia, sama idea, täyttä matkimista sun blogista. EI HUHU mikä ihminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Kävin kurkkaamassa ja kieltämättä oli aaaika paljon yhdennäkösyyksiä. Kiitti vinkistä. :D

      Poista
  10. aah gg ja chuck bass <3

    VastaaPoista
  11. ihana blogi :)
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. ihana ♥ hieno toteutus ja noi kaikki asiat. tykkäsin !

    VastaaPoista
  13. Tätä oli tosi kiva lukee, ja löysin monesta kohdasta itteni!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha hyvä! Hauska että tuli yhteisiä juttuja xd

      Poista
  14. Oot tosi kaunis ja ihana banneri ! :):)

    VastaaPoista
  15. Oon löytäny sielunkumppanin ton gossip girlin suhteen! Chuck Bass♥ ja ihana blogi! :)

    http://emes-summer-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista