Hyvää pääsiäist, tee mä mestoilt!



Niiku vähän lupailin, nii tässä on postausta eiliseltä. Vuorossa oli siis jokavuotinen pääsiäisperinne, et kävästää sukulaisten kaa Aulangolla paistamas makkaraa, kuvailemas ja pienemmät leikkimässä. Illemmalla sitte oli jatkot, et syötii yhessä, pelailtii lautapelei ja vietettiin kokonaa serkuille pyhitetty päivä. Tän homman päälle tuskin kovin moni ymmärtää, mut ite kohta 17-vuotta täyttävänäki meen aina mielelläni mukaan. Sukulaiset on mulle hirmutärkeitä ja teen niitten kaa mitä vaan. Vois kohtapuolii taas alkaa soittelee niille, et mitä tänää duunaillaan, ku viel on lomaaki jäljellä. Hyvää pääsiäistä!

10 kommenttia:

  1. Me kanssa pidetään tosi useesti, tai ainakin pyritään siihen, että vietetään just suvun kanssa tosi paljon aikaa yhdessä :-) Plussana siihen päälle kaikkien synttärit ja muut valmistujaiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten oo ainoo! Musta hyvät sukulaissuhteet on sellane asia, mistä kandee huolehtii. :)

      Poista
  2. Upeita kuvia! Ja mun mielestä tollaset serkkupäivät tms. on tosi kivoja! Hsrmi vaan, kun me ei sellasia vietetä... Oon kaikista nuorin mun serkuistani ja ei olla niitten kanssa tekemisissä :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi harmi, jäät kyl paljosta paitsi. :( toivottavasti sit ees vähä vanhempana alatte enemmä pitää yhteyttä!

      Poista
  3. Mukava reissu kuvista päätellen ollu :--D
    sun kuvat on niin ihania !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosiaanki, niiku aina! :)
      Kiitos ♥

      Poista
  4. mä ainaki kuulun niihin jotka tollasia reissuja ymmärtää, itellekki serkut on tosi tärkeitä ja me käydään aina pääsiäisenä tossa jäällä pilkkimässä, oli eilenki tosi hauskaa :)

    ja hei ihania kuvia & näkyy että teilläki on ollu mukavaa yhes !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, musta on ihanaa että muutkin on niin sukurakkaita ja oikeesti huolehtii hyvistä väleistä! Iso peukku sinne! ♥ :) ja kiitos!

      Poista