Let's perform my favorite little scene




Jippiaijeee! Oon saanu tänää hakata päätäni seinään, oon heittäny koulukirjat seinään ja oon tapellu tän postauksen kuvien kans muutaman tunnin. Koko päivä on aiheuttanu mulle aikalailla harmaita hiuksia, eikä asiaa yhtään paranna se, että huomenna ois luvassa fysiikan koe. Koska mä, nii enhä oo lukenu 135 sivusesta koealueesta sivuakaan. Hassua et ihan hyvä päivä, voi sisältää nii paljon huonoja juttuja. Haluisin muute tähä loppuun taas toivoo teiltä aktiivisuutta kommentoinnin suhteen, ku kommentit tuntuu vaa vähenevän mitä pidemmälle vuotta edetään... Loppupeleissä vastuuhan on mulla, mut kyllähä positiivinen palaute ja postausideat motivois mua entistä parempiin postauksiin. Pitäkää se mielessä!

30 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja et oo ainoo jolla meni päivä huonosti. Olis kiva saada, vaikka kuvapostausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! :) Oon itseasiassa kuvapostauksen tehnykki tossa viime vuoden lopussa, mut voishan sitä uudelleenki ku on taidot kehittyny kokoajan!

      Poista
  2. Nam noi keksit näyyttää hyviltä ♥ ja oot tosi kaunis ja ihana tää ulkoasu. Mikä kamera sulla on? Sori ku kommasin anona mut omas google tilis on jtn ongelmii :--( & oon lukijas ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ei haittaa, ihanaa että kommentoit. :) Kiitoos tosi paljon. ♥ Mulla on Nikon D3100! :)

      Poista
  3. Vaikka kuinka vituttais, pidä postaukset aina pirteinä. Ihastuinki sun blogiin sen takia kuinka ihanan aurinkoisia kuvia ja tekstii sulla on! (:

    http://eveliinanblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, koitan muistaa ja pitää ton melessä! :)

      Poista
  4. En tiiä ootko tehny jo joskus, mutta olisi kiva lukea joskus postausta vikellyksestä tai teijän treeneistä. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, mulla löytyy aika monia postauksia vikellyksestä ja niitä voi tsekkailla ku etit tunnisteista sanan vikellys! Mut teen mielelläni lisääkin treenipostauksia, kun vaan saa jonku kuvaileen meijä harkat! :) Kiitti ideasta!

      Poista
  5. Ihania kuvia ja tykkään tosta bannerista !

    VastaaPoista
  6. tosi ihania kuvia, oot kaunis! :3

    VastaaPoista
  7. sun blogi on parhautta! oot niin kaunis ja tosi omalaatunen!<3

    VastaaPoista
  8. ooo ihana banneri ja ulkoasu muutenkin! Oot kaunis:)

    VastaaPoista
  9. oi mun oli pakko liittyä lukijaksi tää blogi on aivan ihana! :-)

    http://janninamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. upeita kuviaaaaaa <3 mä tiedän ton tunteen kun et saa niitä kommentteja ku muutaman, oikeestaan aika masentavaa. sitten ku pariki tulee lisää niin parantaa kummasti mieltä :-) mut jooo ihana postaus c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :) Jeeep, on oikeesti päivän piristys kun saa kommentteja! Kiitos myös siitä, et viitti olla joka kerta mun päiviä piristämässä!

      Poista
  11. yksi kommentti lisää ! :33

    VastaaPoista
  12. Ihana asu ja ihania kuvia, suosikki eka, koska se on ihanan keväinen! <3 sori kommentoin vasta nyt, aikaisemmin en oo ehtinyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! ♥ Eikä sillä väliä koska kommentoit, ihanaa ees saada kommenttia aina sulta! :)

      Poista