Väität et kissat eivät maista makeaa









Tää päivä tosiaankin on pitkä perjantai, iha sananmukasesti. Mikään ei ollu auki ja halusin kahville. Mentii si Allun kaa subiin, tosin ilman kahvia. Mul oli suuret suunnitelmat kuvailla donitseja ja kaikkee ihanaa, mut pistinki ton jällee mun hovikuvaajaks ku asiat ei mennykkää niiku piti. Ja sit se viel osti mulle ton herkkupurnukan, ihana poikaystävä! ♥ 

Ainii ja pakko kertoo teille pari juttuu! Todistin tän postauksen otsikon vääräks tänää ku toinen meijän kissoista nuoli mun jäätelöö, kiva ja nam. Ja eilen Aleksin pikkuveljen kaveri melkee näki mut alasti, ku se tuli kylppäriin ku olin suihkusta tulossa. Herrajumalakristus sentään, oisitte nähny sen ilmeen vaikka se ei ees nähny mitään (O___O). Nii ja tein ihan hullun reenin eilen salilla ja en pysty ees kävelee ku sattuu, asdasd. Huomisesta on tulossa iha mahtipäivä ja postaustaki tulee satavarmana! Sen verran voin teille salaisuuksien verhoa raottaa et sukulaisjuttuja luvassa, HUIPPUA!

24 kommenttia:

  1. tosi ihania ja laadukkaita kuvia (-: oot kaunis ♥

    VastaaPoista
  2. Ihania noi kuvat, oot niin kaunis ++ ihana asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksiaa! :) Itekki tykkään tosta asusta, oli ihana päästä pistään kevättakki niskaan!

      Poista
  3. Hiljasena aikana on mahtavaa kävellä tuol kaduilla. :) + nää kuvat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on, ku ei näy ketään liikenteessä! :)

      Poista
  4. tosi upeita kuvia :--)! oot niin nätti ja sun kasvot korostuu jotenki ihanasti ku hiukset on kiinni, oot tosi laiha c:

    ja voin kuvitella ton suihkujutun, tosin mä oisin ite ollu varmaan vielä enemmän järkyttyneempi tossa tilanteessa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitooss. :) En oo ikinä aatellu et mulle sillee sopis erityisesti hiukset kiinni, nii ihana kuulla tollasta!

      Hahaha nojooo olin mäki vähä hämilläni. Totesin vaa et "sori" vaikka mähän olin siellä ensin. :D:DD

      Poista
  5. ihania kuvia ja oot tosi kaunis. c: ja nam subia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooss ♥
      Ja nimenomaan, ihan parasta!

      Poista
  6. mä tykkään syödä supwäyssä niit leipiä =)

    VastaaPoista
  7. kivoja kuvia, oot kaunis:)
    hieno banneri!


    http://eevihenniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. hahahah hämeenlinna tosiaan big city:DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älyhoi, sarkasmillahan toi tossa olikin ku koko kadulla ei näy kun yks auto. :D::DD

      Poista