Something new, something old






Tiiättekö sen tunteen ku ootte ollu monta kuukautta ostolakossa ja vielä tahtomattanne? Ja sitte ku saatte rahaa ja ne kaikki häviää tosta vaa, tai ees osa? Mulle meinaa kävi sillee... Käväsin Annin kaa kaupungissa yks päivä koulun jälkeen ja mitäs sieltä löytykää. Tommone bleiseri kahellakympillä, ku alkuperänen hinta oli 40 euroo. Ja valkonen vyö, en voinu vastustaa kiusausta ku mun edellinen katkes. Toiki oli puolet alennuksessa, makso vitosen. Oon herkkä ostaa tommosii. Nii ja mun uus puuteriki vilahtaa kuvissa. Olin ilman tota kauppojen halvinta puuteria pari kuukautta, mut toi on parasta! Onneks sain uuden. Ja teemaan sopien, lakkasin kynnetki tommosella kultasella lakalla, like like! And what do you like?

10 kommenttia:

  1. aivan upee tää sun blogi ! :o

    VastaaPoista
  2. osaat kuvata noi vaatteet ihanasti c: ja tykkään tosi paljo noista ostoksista :)!

    VastaaPoista
  3. ihana toi bleiseri! mistä ostit? ois itellä suunnitteilla joku tollanen vaalee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :) Ostin iha H&M:stä! Kannattaa ostaa jos löytyy, toi on kivan värine. :>

      Poista
  4. Heiii! voin myydä sulle ne mun kengät ja laukun jos vielä kiinnostaa :) ne ei menny huuto.net:ssä kaupas niin kun vähän arvelinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo kiinnostaa! :) Laukun voisin ainaki ostaa, kengät sitte jos ne on sopivat! Pitäs vaa päästä testailee. xd

      Poista