Kun kesä syksyyn vaihtuu ja lehtien nään lentävän, tunnen saman ikävän


Kesäsissä merkeissä ja kuvissa tulin kertoon teille vähä kuulumisia. Ensinnäki, oon ollu henkisesti koulusta kesälomalla jo pari viikkoo, ehkä kuukauden tai oikeestaa koko vuoden. Mua ihan hirveesti jaksaa kiinnostaa markkinointialueiden kehittäminen ja yritysten tutkiminen, ku ulkona on + 20 astetta. 

Valkkasin tähän postaukseen nää kuvat ihan tarkotuksella, koska K-E-S-Ä. Oon viikonloppuna pyöriny kirkkaan värisillä vaatteilla ulkona ja juhlistanu synttäreitä sukulaisten kesken. Oon alotellu grillikauden järven rannassa ja viettäny laatuaikaa hyvien kavereitten kans. Kaks viimesintä päivää oli parhautta, tääkin ihan kiva. Oltiin Annin ja PP:n kans kuvaamassa tänää, Annin uudella kameralla. Saan huomenna ne picturet itelleni ja niistä väsäilen si postausta. Halusin vaa välissä tulla ilmottaan teille et oon iha lomailufiiliksissä! Nii ja oon miettiny kysymyspostauksen tekemistä piiiiitkästä aikaa, onko kiinnostusta kysellä?

15 kommenttia:

  1. kysymyspostaukseen ois kiinnostusta!! :-)
    ja tosiaan ihanan kesäisiä kuvia, hyvin valkkasit nämä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, vois sit toteutella sellasen. :) Kiitti tosi paljon! <3

      Poista
  2. Upeita kuvia taas kerran ♥ ei muuta lisättävää :P

    VastaaPoista
  3. täydellisiä kuviaaa <3 ja kysymyspostaus vois olla kiva !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Katellaan jos tekisin semmosen!

      Poista
  4. Ihanan kesäisiä kuvia, mäkin oon niin kesäfiiliksissä! :) Ja oot niin kaunis, ja sulla on tosi kivoja ja inspiroivia asuja! Mä ainakin kyselisin ja kiinnostais sun vastaukset ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan kamalasti, ihana kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  5. aivan ihania kuvia jälleen ! :)

    VastaaPoista