Mä en haluu liikaa, vaa yhen kaikkee





Vaikka äitienpäivä onkin jo takana, halusin tulla pistään parit picturet eiliseltä, kun käytiin ravintolassa syömässä mummun, äidin ja kummitädin kunniaks. Ruoka oli tosi hyvää ja otin kerranki jopa jtn muuta ku pizzaa! Oli muuten hyvä valinta! Kuvissa vilahtaa myös päivän vaatetus, joka päällä kävin muistamassa toisia isovanhempia ja kattelin serkun tanssiesityksen. 

 Muistin taas eilen, miten onnekas oonkaan kun mulla on äiti ja molemmat mummot elossa. On ihan etuoikeutettua et oon saanu parhaan mahdollisen äidin mun tueks. Siks tää postaus onkin omistettu kaikella rakkaudella mun äipälle, hihi. ♥

26 kommenttia:

  1. oi kuinka ihania kuvia jälleen kerran, oot niiin kaunis !! :-) <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia jälleen kerran ja mahtavaa tekstiä taas. :)

    VastaaPoista
  3. vitsi kun oot kaunis! :) ihana postaus jälleen :)

    VastaaPoista
  4. Nomnom mitä ruokia :) Oot muuten aivan yli nätti ja sun hiukset on kivasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoos. :) Hassuu sinänsä, mut mulla on hiukset tossa täysin luonnollisesti, nii etten oo tehny niille yhtään mtn. Meinas hermot mennä ku tuntu nii tylsältä ja hassulta noi hiukset ku muute oli nii siisti asu ja kaikki. :D

      Poista
  5. Ulalaalllaa, tosi herkullisen näköinen jälkkäri! :) <3 Hih, mulla on sama että usein tulee päädyttyä ravintolossa pitsaan (taikka pastaan) :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoooo, toi oli! :) Ja kerranki kannatti valita jotain muutaku pizzaa, pastaki oli mulle ravintolassa uus tuttavuus. :D

      Poista
  6. ihania noi ruoka kuvat ja oot kyllä aina niin kaunis:)

    VastaaPoista
  7. oi että oon kade tolla ruualle, itsehän vetelin roiskeläppä pitsaa xd mut joo kiitti kun olitte kattomassa meitä! toivottavasti piditte :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, no aika hienoo ruokaahan sekin on. ;> eimut olitte kyl tosi ihania, oot huippu ja mahtava tanssiin. ♥ :)

      Poista
  8. Tosi ihania ja herkullisen näköisiä kuvia!:)

    VastaaPoista
  9. ooooi upeita kuvia ja oot aina vaan kaunis! (---:

    VastaaPoista
  10. tosi upeita kuvia, taas kerran :) oot hurjan nätti ! Mullekin mun mummo oli tosi tärkee, kiva että säki muistat niitä vanhempiiki ihmisii !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeep tottakai muistan! Mulle sukulaiset on kaikki kaikessa! :) ♥ Ja kiitos paljon!

      Poista
  11. ihaniii kuvii(:

    hullusieni.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. miten sä laitat aina nuo sun hiukset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no... nykyää en laita noit oikeestaa mitenkää ku koitan välttää lämpökäsittelyy. Yleensä vaa harjaan ja jos jaksan panostaa nii edellisenä iltana pistän letin, et aamulla on kiharat.... :D Ne on näissä kuvissa niiiiin tavallisesti ku voi olla. xd

      Poista
  13. Oii ihana paita! Mistä ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos. :) Ostin ton viimekesänä Barcelonasta Bull & Bearista.

      Poista