My B-day



Ei vitsi, meikä täytti tänään seittemäntoista. Mä vuonna ysikuus synnyin puol kymmenen aikaan illalla ja olin kuulemma kaunis vauva. Nyt mä oon si vissiin kaikkein kauneimmassa iässä, vaik omasta mielestäni olin kauniimpi vuosi sitte, eikä sillonka kauniilta tuntunu. Peilissäkää ei näkyny eroo eiliseen verrattuna, en ollu saanu aamulla herätessäni ees niitä kymmenen senttii pidempii hiuksii vaik kui toivoin, höh.

 Kaks vuotta sitte mun bigdaynä näytin kyl iha urpolta, niiku näkyy. Semmone tyhmä virne naamalla noissaki kuvissa, mut olin aidosti ilone. Mulla oli varmaa parhaat synttärit koskaan. Mun silloset kaverit järkkäs mulle yllätyspaardit ja se oli yks parhaista asioista mitä mulle on tapahtunu. Oli sairaan siistii et kaikki ystävät oli kokoontunu syömää kakkua, antaan lahjoja ja juhliin mua. Se oli parhautta se!

Kuustoista vuotta ku täytin vuosi si, se tuntu tosi isolta iältä. Tarkottiha se sitä, et peruskoulu loppuu ja kukaa ei enää sano yleensä sen ikäsii lapsiks. Toi kuva on napattu synttäripäivänä ku lämpötilat hipo hellelukemia. En ees tehny sillon mitää erikoista, en nähny kavereitakaa. Vaa parit sukulaiset poikkes kylää. Mut jotenki, mitä vanhemmaks tulee, sitä merkityksettömämmät on synttärit ja niitten juhlistamine. Vaikka onha lahjojen saamine aina kivaa, sitä en kiellä. Tänki vuoden synttäripäivän nysväsin Allun kainalossa, kirosin uuden koneen Windows 8 käyttöjärjestelmän alimpaan helvettiin ja kattelin nyyhkytellen joka kohtauksessa Ps. rakastan sinua leffan. Just kiva päivä, enkä vaihtais toiseen.

Mut vaikken mä isoo häppeninkiä järkkääkkään synttärien kunniaks, on se silti varmaa mun lempijuhla, voittaa melkeen joulun. Koko päivä on vaa nii kiva vaikka nii tavallinen. Ku aamulla nousee sängystä ja pöydällä oottaa porukoilta saatu kissakortti ja joku siisti lahja, nousee hymy korviin ja everything is fine. On niin kiva saada onnitteluviestejä ja synttäritoivotuksii koulussa.

Mä oon lähiaikoina oikee oottanu sitä et oon taas vuoden verran vanhempi. Ootan aina viimese kuukauden ennen synttäreitä, et saan sanoo taas itteeni vähä vanhemmaks. Mut toisaalta, en kuitenkaa haluu vanhentua. Oon aina miettiny et sitku täytän kaheksantoista, haluun jämähtää siihen ikään, oon saavuttanu kaiken mitä tarvii. Muistan, ku joskus pienenä tuntu niiiin kaukaselta saavuttaa koskaan täysikäsyyttä, mut ny se on jo aika lähellä. Huomenna siihen on enää 364 päivää. Sitä paitsi, kaikki sanoo et ku täyttää 17-vuotta, tuntuu se vuosi niiiin pitkältä ja toi on maailman turhin ikä. Pääsen itte todistaan sen ja kattoon onks se niin paha ku miltä vaikuttaa.

Tällä postauksella ei ees oo mitään ideaa. Halusin vaa tulla jakaan teille kuvat tän vuoden syntymäpäivästä, edellisestä ja vielä sitä edellisestä. Sen vanhempia kuvia ei ollu. Ja halusin kertoo parit sanat ja mietteet synttäreihin liittyen, onhan se aina kivaa täyttää vuosia, vaikka enää mulle ei kannetakkaa kymmentä barbia lahjaks.

25 kommenttia:

  1. onnee hirveesti! ♥:)


    // oot kaunis ja tää blogi on yks lemppareista!

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea! Voin sanoo, että vaikka toi 17 vuotta tuntu ainakin mun mielestä tosi turhalta iältä, mutta se toi kaikkee uutta ja jännää elämään sekä sillon myös tajus että aika alkaa menemään entistä nopeempaa ja että kannattaa nauttia hetkistä ja elämästä täysillä :) Nauti alaikäsyydestä vielä kun voit, se on oikeesti mahtavaa aikaa! :) T. Juuri viikko sitten 19 täyttänyt :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos tosi paljon ja myöhäset onnittelut sullekin! :) Tottahan se on että aika vaan vilisee silmissä ja joka hetkestä pitää nauttia. Kukaan ei oo ikusesti nuori :>

      Poista
  3. Onnea ja tää postaus oli tosi kiva. :-)

    VastaaPoista
  4. Onnee hirveesti! Ihana muuten toi uus banneri :>

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Hehee vuoden päästä vien sut baariin ;)!!

    VastaaPoista
  6. onnee <3 tää postaus oli ihana ! huomas että oot käyttäny tähän paljon aikaa :) ja oot niin erinäkönen tossa kaks vuotta sitten otetussa kuvassa mut siinäki ihan älyttömän nätti ! ja vikan kuvan mekko on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. ♥ Tosi ihanaa kuulla että tykkäsit! :) Ja jep, onhan tossa kahessa vuodessa kieltämättä tullu aika paljon muututtua! :D

      Poista
  7. Paljon onnea! ++ ihana toi sun uusi banneri !!! ((:

    VastaaPoista
  8. Oi kuinka ihana postaus ja onnea ihan hurjan paljon!:)

    VastaaPoista
  9. Mullakin oli synttärit samana päivänä :D

    VastaaPoista