Holidail, mikään ei oo kalliist pääst








Kello lähenee puolta kahta ja mua ei väsytä. Oon pari päivää vasta kerenny lomailee ja nauttiin kesästä, mut unirytmi on totaalisesti jo seonnu. Kolmen jälkeen nukkuun ja hereille kahen maissa. Mihkää ei oo kiire, mitää suunnitelmia ei oo. Miks siis turhaa pitäs noudattaa arkee? Koska on kesä, pitää vetää nii täysillä ku voi, ei stressata turhii ja aikatauluttaa koko elämää.

Mun fiilis on jotenki iha mieletön. Kelailin vaa mite paljo oon jo ehtiny tän muutaman vuorokauden aikana. Just äske ajeltii Allun kaa vaa mopolla pitki Hämeenlinnan hiljasii katuja ja nautittiin tästä päivästä. Nautittiin siitä et ei oo töitä, siitä et ollaan kaksin, siitä et on lämmin ja siitä et saa tehä mitä huvittaa. Ajettiin yli kymmene kilsan päähä huoltsikalle ostaa kokispullot, si ajettiin takas meille kattoon leffaa. Ku on kesä, pitää vaa olla. Ja koska mulla ei oo töitä, ei mitään tärkeetä, voin vaa olla relax pari kuukautta.

Huomenna lähen rannalle palvoon aurinkoo, kyl kelpaa ku on luvattu kahtakytäkaheksaa astetta. Jos vaikka vihdoin pääsis ruskettuunki! Mä oon valmis nauttiin tästä ja oon päättäny, et tästä voi tulla hyvä kesä.

22 kommenttia:

  1. Haista kakkeli.... Mä oon koko kesän töissä kai :D mut mennää täs joku päivä kuvaileen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, no saatpahan ainaki rahaa! :D ja jooo sopii ehdottomasti, valitaa joku kiva paikka ja tällee. Koska vaan käy! :)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Noi shortsit on kivan väriset, saako udella mistä ostit? :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ostin viime kesänä Gina Tricosta!

      Poista
  3. oot ihan superkaunis ja voivoivoi sydän lakkas toimimasta kun näin tuon koiran!!<3 ihan sairaan söpö aww öäöäöä. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, toi koira on kyl ihan yli-ihana! Kiitti paljon! ♥

      Poista
  4. ihania kuvia ! ♥ ja kaunis sinä :3

    VastaaPoista
  5. Sulla on hyvä asenne kesän sunhteen, oot täysin oikessa että kesällä täytyy elää täysillä!:)

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia ja oot kaunis <3 ihanasti käy noi vaatteet sulle :) ja hy etten oo ainoo jonka unirytmi on menny sekasin jo ekan viikonlopun jälkeen :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :) Ja jeeep, mut niinhän sen pitää ollaki. ;>

      Poista
  7. Ääää ihania kuvia ja ihana sinä! :3

    VastaaPoista
  8. Mistä noi ihanat aurinkolasit on? :) ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sain ne kaverilta viime vuonna, mut tais joskus ostaa ne jostai ulkomailta. :)

      Poista
  9. tosi ihania kuvia, oot kaunis!! (:

    VastaaPoista
  10. Tosi kivoja ja selkeitä kuvia ja sulla on myös ihania vaatteita!(:

    VastaaPoista
  11. Ihanan kesäsii kuvii ja noi aurinkolasit on mageet! Sait lukijan :)

    http://sofiamalm.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon, ihanaa et tykkäät. Tervetuloo seuraileen! :)

      Poista