Mut sun lähelläs mieli peilityyni on










Nyt on kyl mökkeilty oikee urakalla, ku eilinen ja tää päivä tuli vietettyy Allun äitin vuokraamalla mökillä. Oli oikeestaan tosi kiva päästä viettään kaksin aikaa poikaystävän kaa ilman nettiä. Hommaa kyl vähä varjosti se, et tänään sato koko päivän nii katos fiilikset uimisen ja kuvaamisen kans. Joten kuvasaldo on vähä mitään sanomaton, mut toi mökki ainaki oli ihan tajuttoman upee.

Oon muuten tosi innoissani huomisesta. Kauan kuvioista pois ollu paras kaveri palaa Amerikasta, jossa se oli vaihdossa. Outoo miten melkee ykstoista kuukautta kulu tosi nopee. Ihana saada lempparityttö tänne takas piristään mun kesälomaa!

16 kommenttia:

  1. ihania kuvia ! tosi sulonen toi koira :)

    ois kiva itekki päästä johonki mökille ku meillei oo omaa, vois olla kivaa vaihteluu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! Toi koira on kyl ihana. ♥
      Jajep, mökillä on niiiin kivaa! Varsinki ku ei meil oo omaa, nii on tosi kiva päästä välillä jonku muun mökille. :)

      Poista
  2. Älyttömän ihana postaus taas!
    Mä oon sulta jotenkin saanu rohkeutta, tai siis: uskallan nytten kertoa enemmän omia mielipiteitä niin vapaa-ajalla kavereiden kanssa, kun myös blogissani. Jotenkin on mahtavaa, että kerrot sun fiiliksistä täällä blogissasi (mistäs minä tiedän, varmasti myös ihan "oikeassaelämässäsi"). En mä sua edes tunne, mutta silti. Niin monet blogit on todella samanlaisia, ja niiden kirjoittajat ei uskalla kertoa omista mielipiteistään.
    Mä oon tähän asti tehnyt jo pari tekstiä, joissa kerron mun ajatuksia: miettimättä sitä, mitä muut siitä ajattelee.

    Ei sua pakosti tämä sillein kummosemmin kiinnosta, mutta päätin kertoa tän sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks, en muistanu et en oo vastannu näihin kommentteihin. Kiitos ihan kamalasti tästä kommentista, tosi ihanasti sanottu. Piristit kyllä mun päivää huomattavasti! :) Toivottavasti saat jatkossakin enemmän rohkeutta toteuttaa itteäs. ♥

      Poista
  3. vikellyskuvia, vaadin vikellyskuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, katellaan jos taas jossain vaiheessa kuvais treenejä. :>

      Poista
  4. Ihana postaus ja oli varmasti kivaa!:)

    VastaaPoista
  5. Älyupeita kuvia jälleen kerran ! häkellyin kun näis oli niin hyvä valostus :D upeitaaaa ! <3 oot kaunis c: ja ihana blogi !(;

    rosamarien.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos, valkonen tausta tekee ihmeitä! :)

      Poista
  6. ihania kuvia!:)

    http://wayofourlife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. tosi kauniita kuvia (: tää postaus pisti hymyilyttämään (--:

    VastaaPoista