All this time I was finding myself






Viimepäivät on menny kivasti, chillaillen, herkutellen ja reenaillen. Eilen Allu yllätti mut ihanasti ja kokkas mulle hamppareita ruuaks. Tänään taas mä söin serkuilla kesän ekat mansikat, kun ne oli käyny niitä poimimassa. Pakko myöntää, et on ne mansikat vaan niin superhyviä! Varastin itelleni hieman ja suunnitelmissa oiskin huomenna dippailla noita herkkuja suklaassa. Mua on siis hemmoteltu hyvällä ruualla viime päivinä ja mun puolesta tää saa jatkuakkin! En usko kyl et herkuttelu alkaa ihan heti näkyyn, kun huomenna lähtee käyntiin neljäs reenipäivä peräkkäin. Mut eipä mulla oo valittamista, tällästä elämän kuuluis ollakin ja oon enemmän ku tyytyväinen!

28 kommenttia:

  1. Ihanii kuvii ja oot tosi nätti!

    VastaaPoista
  2. tosi ihana blogi! sun kuvat on tosi hyviä ja selkeitä! kirjotat hyvin ja sopivan pituisesti! ulkoasu on hieno ja muutenkin tosi selkeä, toi banneri on tosi hieno! oot nätti c:

    http://butterflywwings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, kiva että tykkäät! :)

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia ja oot niin nätti. :) Tuoreet mansikat on kyllä parhaita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin ne kyl todellakin on! :) Ja kiitos!

      Poista
  4. Ihana sun asus, oot niin kaunis! Ja ah, mä rakastan noita sun hiuksias, sopii sulle niin täydellisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoss paljon! :) Mua vähä harmittaa noitten hiusten lyhkäsyys, muuten oon itekki tyytyväine!

      Poista
  5. ihana asu, rakastuin tohon paitaan, tosi iloisia kuvia muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos, toi paita on munki lemppari! :)

      Poista
  6. Upeita kuvia ja sulla on aivan IHANA blogi! <3

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana blogi sulla ja tosi ihanan laatuisii kuvii :') Ulkoasuki on tosi kiva.

    VastaaPoista
  8. voi että ku oli taas upeita kuvia ! oot ihan älyttömän hyvä kuvaamaan, noi on niin ihanan laadukkaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos, pikkuhiljaa tässä kehitytään! :>>

      Poista
  9. Lataatko muuten kuvasi flicrin kautta vai miten..? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ku iha bloggerin kautta. Pitäs kyl opetella flickrin käyttö, laatu ei aina huononis... :D

      Poista
  10. Ihana blogi ja jäin vain tuijottelemaan näitä upeita kuvia! :) Mahtava myös tuo edellinen postaus. Saat ehdottomasti uuden lukijan. :)

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan kauheesti! Tervetuloo lukemaan! :) ♥

      Poista
  11. oot tosi kaunis! ihania kuvia :3

    VastaaPoista
  12. ihania kuvia ja oot hirmu kaunis !:)

    http://couldihavethiskissforever-heidi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Mikä kamera sulla o

    VastaaPoista