Ota se vastaan silmät auki, kokonaisvaltaisesti nauti








Hyi, mulle on tullu iha törkeet topinrajat ku oon nii paljo reenaillu auringos. En ees huomannu niit ennen näitä kuvia, kauheet. Ja huomasin kans, et nää kuvat on hirveen vihreeseen painottuvii, mut en voi mitää sille et noi valopallot on niin ihanan näkösii, haha. Tänää tuli käveltyy kauppaan ja päätettii Allun kaa tehä fetasalaattii (niiku ainaki 5 päivänä viikossa) ja si ostettii pakastepitsa, koska ollaan köyhimyksiä. Oon kyl pitsani ansainnu, eilenki mulla oli kahet reenit peräkkäi ja kävin viel illal pyöräilee. Tässähä alkaa tuntuu jo iha urheilijalta... Ainii ja sain ton topin eilen Aleksin äitiltä, musta toi on tosi hieno, mut mitä te tykkäätte? Ps. Jujun musiikki. ♥

32 kommenttia:

  1. Oli odottamisen arvonen postaus. :)

    Ihana blogi, hienoja kuvia ja älysöpö kissa (tuitui :3). + Oot tosi kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit, kiitos paljon! :>

      Poista
  2. Mikä kamera sulla on ?

    VastaaPoista
  3. Oot aina niin ihanan eneginen! <3

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi! :) Jään seurailemaan!

    http://kiaanette.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oi toi paita on kyl kiva ja oot niin kaunis!:)

    VastaaPoista
  6. Ihana toppi ja nuo rusketusrajat :D Mäki haluisin ruskettua, mut nytkään Seinäjoella ei edes paista aurinko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mäki oon luullu et en oo ruskettunu yhtää. Mut olinki väärässä, topinrajat löytyy.... :D

      Poista
  7. tykkään hirmusesti sun kuvista, nää on aina niin valosia ! ja oot kaunis & toi paita on ihana , samoin tuo koru :) ja söpö kisu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, oon tosi ilonen et jaksat joka kerta kommentoida! Piristät tosi paljon mun päivii. :)

      Poista
  8. Nää kuvat on just ihanan valosia ja vihreitä! :) Voitko joskus tehä postauksen jossa kerrot miten muokkaat kuviasi (:(: jos siis muokkaat kuviasi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! :) Ja juu muokkaanha mä. Multa on sellasta postausta useempaan kertaan pyydettykkin, yritän kyl saada semmosen aikaseks. :)

      Poista
  9. vau mitä kuvia!! upee bogi

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. tosi kaunis oot ja on tuo paita kyllä upee (: kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  11. hohoho mä tiedänkin miten muokkaat kuvias >:-----D ehkä mäki voisin ottaa oppia sulta ja panostaa vähä enemmän niihin.... mut joo liityin vihdoinkin sadan vuoden jälkeen lukijaks :--3 oot kaunis hihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muahahahaaa, niiku harvat ja valitut tähä mennes vaa tietää. XDD Ja kiitos, huippuu et ny aloit aktiivisesti seuraamaan! ;>

      Poista
  12. hahah ite en tykkää yhtää jujusta. xd okei no vihaan muutenki suomalaista musiikkia et. mut noi kuvat on iiiiihania! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no ei ihme, ei kaikki samasta tykkää! Ite oon ihan hulluna suomiräppiin, se on niin parasta. xd Ja kiitos. :)

      Poista