today, a lazy day







En voi uskoo et Musen keikka on ylihuomenna! Oon vaa koko päivän popitellu sitä, lempparibiisejä ja fiilistelly! Oon jopa henkisesti valmistautunu hirveen pitkään jonotukseen, kun mun ja Reben bussi starttaa kohti Helsinkiä ennen yheksää aamulla. Musta tuntuu, et perjantaiyöstä tulee uneton yö enkä nuku ollenkaa, kun tänäänki heräilin vasta kahen maissa. En tuu saamaan itteeni ylös sängystä ennen kaheksaa. Toissaalta, se ois hyvää totuttelua koulun alkuun...

Anyway, tänään mulla oli huono kuvauspäivä ja huono kuvattavana olemispäivä. Kuvia kerty kameraan melkein 300, mut tuotti vaikeuksia saada tää postaus kasaan. Mut näkeepähän tosta jotain! Tein superhyvää kanasalaattia ja söin terveellisen aamupalanki, mikä mua vaivaa? On ainaki tullu nautittua auringosta, ku oon heilunu pihalla kamera kädessä koko päivän. Aurinkoo ei kyl oo tullu otettua, oon luopunu jo haaveista saada kunnon rusketus. Kohta pitäs alkaa suunnitteleen viel tarkemmin lauantain aikataulua, katellaan kerkeenkö viel huomenna postaileen. Jos joku muuten bongaa mut siellä keikalla tai jonossa, tulkaa ihmeessä moikkaan!

26 kommenttia:

  1. Sulla on mitä ihanin hymy, niin aito ja tarttuva, suloinen ja kaunis :)
    Ja saanko vielä kerran mainita kuinka kaunis oot ja että noi hiukset sopii sulle niiin hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :) ihanasti sanottu ♥

      Poista
  2. Voi vitsi mikä kaunokainen! Seriosly, noin aitoa hymyä harvoin näkee blogeissa. Rakastan tätä blogia ja joka ikistä postausta jonka teet!

    VastaaPoista
  3. ääää oon ihan superkade sulle! iteltä meni nyt taas kerran ohi mahollisuus päästä kattoo musee :( muttahei pidä hauskaa ja sillai! :) kiva postaus jälleen kerran <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eeei, toivottavasti pääset ens keikalle. :( Pidin todellakin kivaa!

      Poista
  4. aww tuo kissa ja sinä!! :3 muutenkin oot ihan älyttömän kaunis jokaisessa kuvassa & kuvat on ihanan valoisia (: mäkin haluaisin päästä jonnekin keikalle ): varmasti mahtavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan kauheesti! :) Toivottavasti pääset vielä pian! Keikoilla on meinaa iha mahtavaa :>>

      Poista
  5. Veraaa sun kuvat on aina jotenki nii raikkait ja valosii :-) !! Ja tietysti oot nätti ja kaikkeee :-D

    VastaaPoista
  6. Ää niin ihania kuvia ja tuo kissa on kans niin söpö ja sä yhtä kaunis niin ku aina ennenkin. :)

    VastaaPoista
  7. sä oot niin pirteen ja ilosen näkönen persoona!:) rakastan sun blogii♥

    VastaaPoista
  8. ihan älyttömän upeita kuvia ! tykkään hirmusesti sun hymystä (--:♥ ja sun kisu on niiiin ihana, mikä sen nimi olikaan ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :> Toi on Miina! Mut on meil toinenki, Manta! :)

      Poista
  9. sul on ihana hymy <3

    VastaaPoista
  10. wow jonotitko siis 6-7h? aika pitkään :o en tiennytkään et oot niin iso muse fani!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu jonotin, tai oikeestaa kokonaisuudessaan 11 tuntia, ku laskin mukaan sen odottelun siihen asti et keikka alko! Ja oonhan mä, Muse on ollu vuosia lempparibändi! Rankkaa toi oli, mut kyl sen kesti. :)

      Poista
    2. hitsi miten kauan 11 tuntia :oooo

      Poista
  11. Vitsi super kiva blogi sulla! Mä alan seuraamaa :--)

    VastaaPoista