last week's outfit






Heippaaa ja hyvää alkanutta viikkoo! Mulla on ihan huomaamattani ollu tässä melkeen viikon hiljasuus blogin puolella ja kamerakin on aikalailla kököttäny kotona. Oon ihan suoraan sanoen juoksennellu paikasta toiseen, viettäny kotona aikaa ainoastaan vaatteet vaihtaen ja syöden, ja sitten onki saanu taas mennä! Koulu ja reenit tälleen kisojen alla vie oikeesti kaiken ajan ja kaiken energian. Viikonloppuna en mitään muuta tehnykkää ku reenannu... Ja tänään menin ensin iltapäivällä kuvikseen, sieltä reenaileen ja lopuks vielä Allulle. Hyvä että silmät meinaa pysyä aukikaan enää... Ei ihme jos alkaa väsyttään, ku on vetäny tän puoltoista viikkoo viiden tunnin yöunilla ja yrittäny saada ajan riittään kaikkeen. Toivotaan että tää tästä pikkuhijaa tasottus ja pääsisin taas aktiivibloggaajaks!

Halusin vaan tulla näytteleen vähän elonmerkkejä täällä blogin puolellakin, kun sain kuvattua tälleen jälkikäteen yhen mun viime viikon lemppariasuista, joka löyty keskiviikkona päältä. Enkä muute muistanu miten kivat hiukset onkaa ponnarilla, mut nyt taas muistan. Oon ilonen, että vielä ehtii käyttään ohkasia paitoja, en haluu aatella neuleita ja pipoja hetkeen. Kesä, älä mee pois.

12 kommenttia:

  1. Everything *that women needs :) sanaa what voi oikeestaan käyttää usein vaan lauseen alussa esim. "What I need is.." Eli "se mitä"

    En tätä nyt pahalla sano osui vaan silmään niin pakko viilata pilkkua sori :D

    Mutta tosi kiva asu ja toi kaulakoru on ihana :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mietinki tosi pitkään ton kans... Oon ihan onneton englannissa, joten ei ihme että mun lauseissa on vikaa. Selviin ainoastaan muitten avustuksella englannista. Kiva että korjasit, ehkä osaan ens kerralla kirjottaa oikein. Korjaan ton hetk jahka ehdin! :-D

      Poista
    2. eiks se ois that women need? :-D ilman ässää need:in perässä siis
      en kyllä tiiä, en oo paras englannissa itekään enkä jaksa alkaa tarkistaa mistään xd

      Poista
    3. joo, just tollee kun toinen ano sano, koska women on womanin monikko eli siihen ei tuu ässää :)

      Poista
  2. Oot niin kaunis ja sulle sopii tosi hyvin hiukset kiinni! :-)

    VastaaPoista
  3. täydellinen asu, ja täydellinen sä! mä EDELLEEN rakastan sun hiuksias yli kaiken, varsinkin toi hiukset kiinni kampaus sopii sulle älyttömän hyvinn!! ja sun hymys on niin aurinkoinen, haluun samanlaisen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan kauheesti, ihana kommentti. ♥

      Poista
  4. tää postaus on älyttömän ihana! osaat yhistellä noita koruja tosi kivasti eri vaatteisiin & sun tyyli on mielettömän upee:)

    paljonko sulla menee rahaa vaatteisiin esimerkiks kuukaudessa & saatko vanhemmiltas ne rahat vai maksatko omalta tililtäs ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos ihana! :) ♥

      Ja siis mulla ei mee oikeestaan yhtään rahaa. Ostan tosi harvoin uusia vaatteita, mulla vaa sattuu olee niit ennestään jo paljon sukulaisten kautta yms. xd Ja saan porukoilta aika harvoin rahaa, ja jos saanki ne menee bensaan. Et ei oikee oo mulla varaakaa ostella mtn vaatteita ikinä. :D Eli voisin sanoo et ostan jotain uutta varmaan kolmen - neljän kuukauden välein!

      Poista