only a few colors

Heeei, tulin vähä taas näytteleen olevani elossa. Kaikki kollaasien kuvat on viime päiviltä, näitä harvoja ja ainoita kuvia joita oon kerenny napsia. Mulla on ollu vaikka mitä menoo ja tekemistä kokoajan, ei oo ollu kauheesti aikaa sen lisäks viel ylläpitää blogiakin. Jotenki mulla ei oo ees inspiraatiota kuvata mitään ja on ollu pieni taantuma tässä. Mut eiköhän tää innostus tästä palaudu pikkuhiljaa. 

Viikoloppuna mulla oli siis kisat, jotka ny meni noh... aikalailla penkin alle, et ei siitä sen enempää. Mut sain käsiini aika paljon videomateriaalia, joten mitä sanotte jos tekisin koostevideon hienoimmista hetkistä ja tempuista, mitä tuli nähtyä? Noitten videoitten muokkaaminen meinaa on aika kivaa, kerkesin jo innostuun ton meikkivideon ansiosta.

Ja mitäköhän muuta... Niiin! Mulla ja Aleksilla oli sunnuntaina myös kaksvuotispäivä jippiii, jota ei tosin juhlistettu mitenkää. Aika menee iha kauheen nopeesti! Ja nyt sitten oon kipeenä ja viettelen viikon parin lomaa reeneistä, et jaksan taas panostaa ihan tosissani koko seuraavan kauden. Sunnuntai-maanantai välisenä yönäkin kisojen jälkeen, nukuin yli 13 tuntia, hullua! Silti mua väsyttää nytkin, joten taidan siirtyy moikkaan sänkyä. Huomenna on luvassa kaverin hepan varsan kuvaamista, katotaan onko niistä jotai julkasukelposta tännekin. Nyt kuitenkin, hyvää yötä!

16 kommenttia:

  1. Videota kehiin!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. voiii onnea nuorelle parille<3!!

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon kipeenä :( ja onnee teille ♥ ! Ihania kuvia, mistä noi kynsilakat on ja onko hyviä :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eei, paranemisia. :( ja kiitooss. ♥
      Kynsilakat on serkku tuonu saksasta et en sen tarkemmin tiiä, mut ihan hyviä on ollu! :)

      Poista
  4. Juu video & ihania kuvia ja onnee teille :)

    VastaaPoista
  5. toi video kuulostaa kivalta :) ja noi kollaasit on hienoja, sun silmät on aivan ihanat c:

    superisti onnee teille, toivottavasti pysytte yhessä vielä piiiitkään :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon, sitä täälläkin toivotaan ♥

      Poista