summer favorites

Tässä parin vuorokauden sisään on taivaalta tullu aika reippaasti vettä ja aloin vihdoin tajuumaan, et taitaa se kesä olla pikkuhiljaa ohi. Muistot jää silti aina lämmittään kylmeneviä ja sateisia iltoja, joten päätin vielä vähä muistella mun kesää ja listata, mitä sitä tuli koettua. Oon nähny monissa blogeissa niitä "kuukauden suosikit" postauksia, joten aattelin tehä perjaatteessa semmosen, mut lisäsin tähän vaan ihan koko kesän lempparit, oli ne sitten asioita, vaatteita, aatteita tai tuotteita! Mukana myös biisejä mitä eniten tuli luukutettua! Mikä teijän kesässä oli parasta?

Hajuvesi

Tää oli mun koko kesän ihan lempparituoksu! Sain tän Allulta joululahjaks ja siitä lähtien tää on ollu mun suosikki. Ihanan tyttömäinen mut kuitenki raikas tuoksu. ♥ Oon muutenki niin hajuvesien suurkäyttäjä et käytin niitä kesälläki. Sillo kovana sanana oli mulla kyl just kukkaiset ja kesäset raikkaat tuoksut!

Hitaat ja rentouttavat aamut

Ilman tätä, mun kesä ei ois ollu täydellinen. Rakastin sitä et sain koko kesän vaa nukkua nii pitkää ku huvittaa, syödä ihanaa aamupalaa ja rentoilla sängyssä loikoillen iltapäivään asti. Vihaan aamuherätyksiä, haluun nukkuu omassa pehmeessä sängyssä ja nousta sillon ku ite tahon! Mä oon niin yökyöpeli et tarviin mun aamu-unet.

Kultakoru(t)

Mun uus ihastus! Bongasin tän jo toukokuussa Hennesiltä ja oli pakko saada se. No, se jäi kuitenkin haaveeks, kunnes bongasin tän kesäkuun lopussa alennusmyynneistä. Siitä lähtien tää on ollu koristamassa ja piristämässä monen montaa päivän asua. Kultakorut on muutenkin niin upeita! Ennen en niistä kauheesti välittäny, mut nyt kesän aikana tykästyin ja enää en muuta haluiskaa käyttää ku kultasta!

farkkupaita

Tää on ollu tylsien asupäivien ja laiskojen höntsäilyjen pelastus. Vaikka Ginan aleista tän bongattuani, pohdin pitkään ostanko tän, en oo katunu ollenkaa! Tää on koko kesän ollu mun lempparivaate, tää on ihana! Ei ihan niin perinteinen farkkupaita, tää on enemmän mua!


mehujää

Mehujäät on parasta herkkua kesällä ja ne kuulukin mun herkkuvalikoimaan tänäkin vuonna. Varsinkin nää Twisterit on parhaita heti ässämix mehujään jälkeen. Jäätelöt on rakkautta, nammm. Kesässä on ihkuinta on ehottomasti mehujäät.

Auringonlaskut

Auringonlaskuja tuli kuvailtua alkukesästä tosi paljon. Oltiin usein grillaamassa Allun kaa iltasin tekosaarella ja sieltä näki tosi hyvin ton miten aurinko laskee hiljalleen. Noi värit on niin kaunit, auringonlaskut on niin kesäsiä ja vaau. Kukapa ei niistä tykkäis?

Cocacola lasipullossa

Tää on kyl parasta ikinä! On ihanaa kuumana kesäpäivänä juoda jääkylmää kokista lasipullosta, se maistuukin paljon paremmalle kun muovipullosta. Tää oli mun lempparia tänä kesänä ja nimenomaan tää!


yksinkertaset ja värikkäät topit

Nää oli kyl mun vaatekriisien pelastajia. Kesäsin haluun pitää aina kaikkee värikästä ja kesästä ja sitä nää topit tosiaan on. Ihanan värisiä ja helppo ydistää kaikkeen, sopii minkä kans vaan. Kovimmassa käytössä oli varmaan toi keskimmäinen oranssi toppi!


Hetket kullan kanssa ♥

Koska mun kesä ei töitten puutteen takia sisältäny mitään huippuemenoja ja meininkejä, tuli aika paljon aikaa vietettyä murun kanssa, ylläri varmaan kaikille. Eikä se huono juttu oo, meillä oli kivaa ja nautittiin kesästä yhessä. Tehtiin pari spesiaalimpaa menoo, muuten katottiin illat netflixiä ja yöt nukuttiin, haha.

Mansikat dipattuna suklaaseen

Tähän herkkuun en ollukkaan tutustunu ennen tätä kesää. Mut kun kerran maistettiin, ei paluuta ollukaan! Edelleen tekee mieli mansikoita ja haluisin kauheesti päästä taas dippaileen niitä. Nää pääsi kans samantien mun herkkulistalle, ens kesää ja uutta suomalaista mansikkasatoo ootellessa.



Valokuvaaminen

Tää on kyl ollu kesän ykkösharrastus. Kesällä kuvaaminen on upeeta, inspiraatioo löytyy ja myöhään illallakin saa räpsittyä kaikkee kivaa. En pahemmin kerenny tänä kesänä paneutuun ihan kunnolla valokuvaamiseen, mut blogimateriaalia ja semmosta höntsäkuvailua tuli harjoteltua.

lemppariasu

Tää asukokonaisuus löyty mun päältä tosi monta kertaa. Rakastan noita värejä, vaaleeta, valkosta ja nii hempeet sävyt. Vaikken sortseja oikeen tykkääkkään pitää, noi on ihan poikkeus. Tosi mukavat ja hyvät päällä, puhumattakaan tosta paidasta!

14 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja yleensä välitän näistä tosi vähän, mutta tää kyllä nappas ja vei mukanaan, niin kuin kaikki muutkin sun postaukset! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla että tykkäsit! :)

      Poista
  2. tosi mahtava postaus ! tykkään tosta sun lemppariasusta, noissa vaatteissa on munki mielestä tosi ihanat värit:) ja kiva toi kukkaseinä ekassa kollaasissa, onko sun huone ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauheesti! :) ja eeei oo, toi on yheltä mökiltä otettu kuva. Mulla on vihreet seinät, vihaan pinkkiä ja vaaleenpunasta. xd

      Poista
  3. Todella loistava ja ihana postaus, mahtavaa lukee sun kirjotuksia koska sä oikeesti panostat näihin. Parhainta on kanssa kun kuvat on aina niin hyvälaatusia ja ne on muutenkin hyviä :) Mulla on tosi paljon samoja juttuja jos tekisin kesän lemppareista postauksen. Munkin mielestä cola maistuu paljon paremmalle lasipullossa, rakastan ässämix & twister mehujäitä, suurinta hetkkua on mansikat dipattuna suklaaseen ja auringonlaskut on niin rentouttavia, terapeuttisii ja kauniita :)

    - thinkpositivea.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ihanaa että löytyy joku kellä on samoja juttuja! :)

      Poista
  4. Mahtava postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihan huippu tä koko blogi!♥ t.uusi lukija

    ♥ http://herranenronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. sun blogis on tosi hyvin rakennettu ja kuvat on niin hienoja!:3 ite en vaan millään osaa hehe


    emmalandiaa.blogspot.fi ♥

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista