The last day of holiday






Ihan outoo ajatella, et viimestä iltaa viedään. Tai no hups, nyt on jo maanantai... Enää kaheksan tuntia niin mun pitäs olla koulussa, vaihteeks opetella palaan arkeen ja panostaan eri aineisiin. Kokeisiin luku kutsuu, läksyt ja työharjottelu. Kaikki koulujutut on ostamatta, en tiedä ees mitä kirjoja tarvin. Kynät puuttuu ja mun mieli lomailee edelleen, uskottelee et loma vaan jatkuu ikuisesti, haha.

 Jos tarkemmin mietin, en ees tehny mitään koko kesänä. Joo, mulla ei ollu töitä, mut tein itelleni pieniä suunnitelmia. "Siivoo kaappi, hommaa kirppispöytä, käy salilla joka päivä..." ja oikeestaan, en tehny noista yhtäkään. Vaatekaappi on edelleen kun pommin jäljiltä, tursuaa vaatteita joita en käytä. Salikortti odottaa edelleen ostajaansa, ku oon aatellu et ehkä sit syksyllä. Mä oon rehellisesti sanottuna vaa istunu koneen ääressä, nukkunu ja käyny reenaamassa. Ei huono kesä, mut ei erityisen hyväkää. En liikkunu kotipaikkakunnalta montaakaan kertaa pois, en käyny ees huvipuistossa. Mulla ei ollu mitään kohokohtia mitä ootella kesässä, paitsi Musen keikka. Siihen se sit jäikin. Mut ei se mitään, aina ei voi onnistua.

Mut en voi sanoo et olisin pettyny. Mä kaipasin just tätä. Kaipasin sitä et saan valvoo niin pitkään ku huvittaa, saan nukkua niin pitkään ku huvittaa. Saan vaan olla stressaamatta mistään, ei töitä, ei rahaa, ei huolia. Ainakin vetelin kaks kuukautta lonkkaa, kai sekin on jotain. Nyt on ainakin kerätty vähä energiaa, et koulussa jaksaa taas tulevan vuoden (seuraavan viikon). Ja vaikkei täää kesä ollu paras, se oli silti ihan jees. Muistan ku pienenä kaipasin aina kuukauden jälkeen koulua ja tylsistyin kuoliaaks. Nykyään en, voisin vaa jatkaa tätä. Aikaset herätykset ei oo mua varten, jatkuva skarppina pysyminen inhottaa ja pahinta on se, et en vaan jaksa olla taas paikoillani kaheksaa tuntii päivästä.

Mutta koska life is life, ei voi ku kestää ja taas alkaa laskeen päiviä, millon seuraava kesäloma koittaa. Talvipakkaset tulee, syksyn nätit värit, vuodessa ehtii tapahtua paljon. Ja kohtahan kesälomaan on jäljellä enää sormilla laskettava määrä päiviä, vai mitä? Hyvää kouluvuotta ihanat, koittakaa jaksaa!

18 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja onnea kouluun! ♥

    VastaaPoista
  2. ootpa kaunis! ihana postaus (:

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus taas kerran! Mulla on viel tää päivä lomaa ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Olis kelvannu mullekin yks ylimääränen päivä...

      Poista
  4. Tosi ihania kuvia ja tosi kiva postaus myöskin. Sulla on aina niin kivoja kuvia! :-)

    VastaaPoista
  5. mä oikeesti ootan kauhulla sitä millanen vuosi mulla on tulossa, vika vuos peruskouluu ja nyt jo stressaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ymmärrän hyvin! Peruskoulun vika vuosi oli ainaki mulle tosi stressaava! :D Mut tsemppii siihen!

      Poista
  6. Ihana postaus ja tsemppiä kouluun!:-)

    VastaaPoista
  7. onpas sulla pitkiä päiviä, missä koulussa ootkaan ? ja upeita kuvia, noi tekstit sopii hyvin noihin kuviin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon amitsun kakkosella, liiketaloutta opiskelemassa! :) Ja kiitti!

      Poista
  8. Pitkään oon tätä blogia jo anonyymisti seurailla ja nyt on pakko mainita että voisit hymyillä vähemmän hampaat esillä, koska saat itsesi välillä näyttämään sen takia siltä kuin olisit vetänyt sitruunan persauksiin. Tsempit kouluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä, kieltämättä naurahdin vertaukselle. :-D Mut oikeessa oot, välillä näyttää vähän oudolta ku sattuu hymyileen oikeen leveesti!

      Poista