kerrospukeutumista

 



Asupostauksia on toivottu viimeaikoina, joten tulin parin spiikin kera laittaan teille kuvat mun päivän asustuksesta. Huomaa et on syksy tulossa, ainaki tästä mun kerrospukeutumisesta päätellen. On hirveen hankalaa valita aamusin vaatteet ku pitää miettii kaikki sen kannalta, et ne näyttää hyvältä takin kans mut hyvältä myös ilman. Mulla ei vaan ennen kaheksaa riitä aivotoiminta miettiin niin pitkälle... 

 Oon siis useena päivänä koulusta tullessani todennu, et aamulla valitsemani vaatteet on ihan kamalat ja en tajua miten oon voinu pitää niitä koko päivän. Siinä siis vähän syytä miksei oo asuja viimeaikoina näkyny täällä blogin puolella. Syynä on myös ollu tää mun ulkonäön laiminlyönti hehe. Niiku kuvistaki huomaa, toi juurikasvu alkaa oleen jo aika järkky, mutku en tiiä mitä teen sille. Ja kynsilakat kynsistä on iha kulunu... hups. Mut ehkä tähä ulkonäköpanostukseen tulee muutos taas ku pääsee syksypukeutumisen makuun, ainaki tänään olin asuvalintaan melko tyytyväine. Entä te, mitä mieltä ootte?

4 kommenttia:

  1. Kiva asu!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. sun hiukset on just ihanat ! ja toi takki sopii sulle tosi hyvin :--) tykkäilen kans sun koruista, haha toi "sieltä täältä" :-D♥

    VastaaPoista
  3. sulla on niin mielettömän ihana tyyli, tollanen yksinkertanen! ja vitsit oot upeena, niinku aina <3

    VastaaPoista
  4. Nätti asu :) Toi kangaskassi on ihana!!

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista