Only autumn














Mä oon käyttäny viimepäivät syksyyn valmistautumiseen. En oo koskaan ollu mitenkää innoissani tästä vuodenajasta. Mä en tykkää sisään lämpöseen pyrkivistä hämähäkeistä, pimeistä aamuista ja sateisista päivistä. Pipokin on löytyny mun päästä 5/7 päivänä viikosta koska toi kosteus saa hiukset näyttään iha harakanpesältä.

Onneks oon tajunnu, etten mä voi estää syksyä tulemasta, en voi estää lämpötiloja laskemasta, enkä voi estää puita kellastumasta. Joten, oon yrittäny ottaa tänkin vuodenajan ilolla ja positiivisuudella vastaan. Kävinpä siis viikonloppuna tervehtimässä keltasia puita ekaa kertaa ja vähän petyin, kun en löytäny yhtäkään vaahteraa. Miks kaikkien blogeissa on ihania kuvia punasista vaahteroista, mut sit mä en löydä sellasia? Epäreilua! Onneks löysin jotain muuta ja huomasin kuinka nättiä voi ulkona syksysin ollakaan. Ja täytyy muistaa, et ruska kestää vielä tovin ja oon menossa uudelleen kuvaileen jo tän viikon puolella. Joten pysykää kuulolla! Ehkä mäkin pääsen viel poseeraan vaahteranlehtien kanssa.

Syksy on siitä hassu vuodenaika, et se tulee ihan yllättäen ja huomaamatta. Yhtäkkiä on kylmä ja puissa ei oo enää lehtiä... Kun mä löydän puiston penkiltä ruotsinkielisen kirjan, jonka joku on siihen unohtanu, en voi olla miettimättä kuka sitä luki. Kun kävelen lehtiröykkiön keskellä, aattelen vaa et kukakohan nää haravoi. Kun yritän kuvata joutsenta ja se lähtee juokseen mua kohti vihasesti, toivon vaa että ees yks kuva siitä onnistu. Ja sit huomaan, et ei tää syksy niin paha ollukkaan kun muistin.

23 kommenttia:

  1. Ihana paita, mistä oot sen hankkinu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Se on äitin vaatekaapilta, mut alunperin ellokselta!

      Poista
  2. ihana toi paita! minkä pitunen muuten oot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja oon siis just ja just 160 cm.... :-D

      Poista
  3. miks nää kuvat oli aivan liian ihania.♥ sun blogi on yks niistä parhaista mitä oon ikinä nähnykkää! saat aina hyvälle tuulelle postauksillas:) ja hei toi paita on aiivan ihana, rakastan tota väriä :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi itse oot ihana! :) Tosi kiva että oot tota mieltä, on aina ihana kuulla tollasta palautetta. ♥ Kiitos ihan kamalasti! :)

      Poista
  4. Vähän oot saanu hyvän kuvan noista joutsenista, molemmat samas asennos ja sille :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siin on vissiin yks kuva, mikä on käännetty peilikuvaks.. :D

      Poista
    2. Juuu, siis yks kuva tossa vaan on, ja se on si käännetty peilikuvaks et on tos kahteen kertaan, niinku ylempi anonyymi sanokin. :) Ois turhan vaikeeta ees yrittää saada identtinen kuva kahesta joutsenesta. x)

      Poista
  5. Voi miten tiivistäisin nää mun ajatukset yhteen niin täydellisiä kuvia ja niin ihanat noi syksyn värit! Toi tekstikin oli niin upeesti kirjottu. Ja toi sun paita on aivan ihana, mistä se on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että miten ihanasti kommentoitu! Kiitos tosi paljon, tälläset piristää niin mun päivää! :) Ja toi paita on äitin, lainasin sitä, haha. Mut alkuperäsin taitaa olla ellokselta. :)

      Poista
  6. jotenki tosi ihana postaus! sai mut tosi hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
  7. Hurrrrjan kaunis tuo neule! Ihana! Ja muutenkin niin täydellisen syksyisiä kuvia että nawws <3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Jeeee en ookkaan pitkiin aikoihin löytäny Hämeenlinnalaista blogia :----) Itse asustelen ihan tässä hmln lähellä! Mut hei mielettömän kiva blogi, sulla on tosi nätti tyyli ja aivan upeita kuvia!

    VastaaPoista
  9. Ihanan syksyisiä kuvia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista