Wednesday




Moroooo ja hyvät keskiviikot. Ihanaa et ollaan jo viikon puolessa välissä, ei tätä koulunkäyntiä enää montaa päivää ilma taukoo jaksaiskaa. Oon iha väsyny ja arki maistuu niin puulta. Asiaan saattaa vaikuttaa se, et ajelen joka päivä vesisateessa koulusta kotiin ja muuta mukavaa. Maanantainaki olin läpimärkä ja pystyin puristaa sukistani vettä. Pari raksamiestäkin meni liikennevaloissa ohi pakettiautosta vilkutellen ja virnuillen, ku meikä ajelee kaatosateessa skootterilla, how nice. Mä tahon kesän takasin, saanko jooko?

En ees taas yhtää osaa kirjottaa ja tuntuu et pää lyö ihan tyhjää, mut ei se mitää. En osannu ees valita tähän postaukseen kuvia, vaik materiaalia ois vaikka muille jakaa. Perjantain Tampereen reissultaki ois vaikka mitä pictureja, mutku en ollu tyytyväine toho postauksee nii se jäi si julkasematta. Huomenna oon kuitenki menossa Helsinkii koulun kaa vähä kiertelee Kiasmaa ja muuta semmosta, joten toivotaan et nyt siitä si ees saisin jonkun sortin postauksen väsättyä. Sais taas vähä bloggausintoo heräilee ja muutenki jos alkas hommat tän suhtee onnistuu. Ku mulla on ollu viimeaikoina jotai taantumaa tai sellasta tän blogin kanssa. En oo tykänny yhestäkää postauksesta minkä oon tehny ja oon saanu väsäillä miljoonat tunnit aina jotain settiä, et vihdoin viittin ees postauksen julkasta. Joten pyydän, herätelkää mua ja kertokaa taas millasii postauksia tahotte nähä. Jos tää tästä sitte alkais taas luistaan! Mutjoo ei tästä tekstistä synny muutaku sekavia lauseita joten.... lähen treeneihin moi!

15 kommenttia:

  1. Voi ei mitä kuvia taas, ääh niin täydellisiä! Ite tykkään ehkä eniten lukea tämän tyyppisiä postauksia ja et oo kyllä ainoa kenellä on tää blogin pitämisen into ihan lopahtanut, mutta toivotaan, että se nousis vielä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti mielipiteestä! :) Jajooo eiköhän se into siitä taas nouse, väkisinkin aina välillä tulee taantumaa. :)

      Poista
  2. oii ihania nää kuvat ja sun hymy on niin piristävä ! mäkin haluun kesän takasi, en kestä näitä kylmiä ja synkkiä päiviä..

    voisit tehä postauksen sun lemppariasuista ?:---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon, ja kiitti vinkistä. Pitääkin miettiä! :) Ja jep, vihaan sadetta ja pimeitä iltoja, pläääh. Miksei aina voi olla kesä. :<

      Poista
  3. Joo mä hei ajoin maanantaina PYÖRÄLLÄ kotiin ja olin niin märkä!!! :D oisit nähny mut!

    VastaaPoista
  4. wau ihania kuvia taas kerran! :-)

    VastaaPoista
  5. Oli ihania kuvia ja oot todella kaunis!!

    VastaaPoista
  6. Olin eilen liikatunti, niin kastuttiin ihan märiksi ja mää ihmetelin etten tullut edes kipeeksi O_O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo, aika hyvä tuuri käyny ettet tullu! :)

      Poista
  7. MISTÄ TOTA HOPEATOFFEETA SAA OSTETTU? D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iha normikauppoihin pitäs pikkuhiljaa alkaa tuleen! :)

      Poista
  8. Olit yks voittajista mun linkkaa blogisi -kilpailussa, käy ihmeessä katsomassa :)
    http://sophisticateddd.blogspot.fi/2013/09/linkkaa-blogisi-voittajat.html

    VastaaPoista