A new jacket and beanie

095_1069_1079_12013-10-2811En muista koskaan shoppailleeni yhtä nopeella tahdilla ku perjantaina! Päätettiin Aleksin kans lähtee Ideaparkkiin ihan yllärinä ja saavuttiin sinne tuntia ennen sulkemisaikaa. Tiesin olevani talvitakin tarpeessa, joten juoksinkin kaupasta toiseen vaan sen perässä. Sainpahan paljon aikaan, kun testasin vaa sellasia tosi kivoja takkeja ja "ihan kivat" jäi henkariin ootteleen toista kokeilijaa. Viis minuuttia ennen Vero Modan sulkemisaikaa sit oottelin porukoilta tilisiirtoo ja ihan viime minuuteilla sainkin ton valkosen yksilön ostettua. Itseasiassa toi takki on kaikki mitä hainkin. Halusin ton mallisen ja nimenomaan valkosen, edullinenki viel oli. Oon enemmä ku tyytyväine!

Toi pipo oli aikalailla heräteostos. Allu katteli Carlingsissa itelleen takkia ja mä testasin kans yhtä. Sit se oli jo tyyliin ovella menossa toiseen kauppaan, ku bongasin pipohyllyn. Otin mukaani 3 pipoo ja sovitin kaikkia ehkä 10 sekuntia. Ja ennenku huomasinkaa, Allu oli kiikuttanu kassalle sen mielestä parhaan yksilön. En siinä vaiheessa muistanu enää ees miltä toi mun päässä näytti, mut nytku oon mallaillu sitä nii onhan toi aika ihana! Kyl mun poikaystävä tietää mistä tykkään, haha. Kiitti sille tosta piposta, harmaata tarpeeks edullista yksilöö oonkin metsästelly jo kissojen ja koirien kanssa jonkin tovin. Carlings ei koskaan petä! Nyt multa puuttuu enää saappaat ja sit onkin kaikki tarpeellinen talven varalle. Pakkaset tulkaa jo, tai oikeestaa älkää.

8 kommenttia:

  1. Äää ihana pipo! Mä oon kans ettiny hyvää ihan yksinkertasta harmaata pipoo ties mistä, mut ei vaan meinaa millään löytyä... Ehkä viel ennen niit pakkasii tärppäis:-)

    http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tosi ihana toi takki ja sopii sulle niin upeesti! mullaki on vero modan takki, tykkään kyllä itekki siitä:)

    VastaaPoista
  3. Ihana pipo!♥

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ostin itse just saman takin! :D Ihana toi pipo ♥ Oon ihan koulussa pipoihin!

    VastaaPoista
  5. Minkä kokoinen takkisi on ? :) itse tilaan tuon netistä joten mietin sopivaa kokoa ja vertailen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on s-kokonen! Aika hyvänkokonen, sen mallinen tuo takkikin et voi olla aika pitkä. :) Ja kiristysnauhat helpottaa kans saamaan sen "sopivaks." Et ite katoin lähinnä hihojen ja olkapäitten perusteella, et miten se siitä istuu!

      Poista
    2. Veikkaan sitten että mulle käy paremmin xs. Oon aika lyhyt, 154 cm joten :DD Ois hyvä jos pääsisin kokeilemaan takkia paikan päälle mutta läheinen vero moda käyty jo läpi :/ kiitos avusta!

      Poista
  6. Tota ei vissiin saa kiristettyö tuolt alhaalt?

    VastaaPoista