Dear santa...

joululahjoja 201422  
Oon nyt nähny monissa blogeissa jo joululahjatoiveita! Oon ite jouluihminen ja intoilen siitä, joten nyt on hyvä aika heittää omatkin toiveet pöytään. (Aleksi, voit ostaa mulle jotain näistä, vinkvink.)

Tänä vuonna toivon...
 1] Haluun ehdottomasti Gossip Girlin tuotantokausia. Tää sarja on mun lemppari ollu jo ikuisuuden ja pitäs saada kerättyä muut kaudet ykkösen ja kolmosen kaveriks. 2] Nälkäpeli-elokuva. Toivoin jo viime jouluna, mut en saanu, jos nyt sit! 3] Musta villanen kaulahuivi, tuubihuivi mieluiten, uuden takin kaveriks! 4] Mun ykköstoive, lisäsalama. Tää on sellanen minkä haluun kaikkein eniten. 5] kaukolaukasin menee samaan settiin ku lisäsalama, must have, 6] Hennesin lahjakortti, tai jonkun muun vaatekaupan lahjakortti ois jees. 7] Toi kultanen ketjukaulakoru on sellanen mikä on pakko saada! Ostan sitten vaikka ite myöhemmin. Plussaa ois myös tollanen samanlaine mut rannekoruna. En oo ite raaskinu ostaa kumpaakaan. 8] Hiusdonitsi, haha. Maksaa kaupassa varmaan 3 euroo, mut no toivon sitä silti ku en ite koskaan osta. 9] Vansin tai ponkesin pipo, punasena tai mustana, tahon tahon. 10] Hyvälaatunen -ja pigmenttinen "smoke eyes" luomivärisetti, nykysessä on vähä liian vähän pigmenttiä. 11] Ja samaan settiin lisää siveltimiä, niitä tarviin kyl. Varsinkin uuden puuterisiveltimen tarpeessa olisin. 12] Joku huikee aurinkopuuteri vois kuuluu samaan kastiin, kelpais. 13] Sit tietty napakorut, kynsilakat, korvikset yms muut pienet jutut on aina kivoja lahjoja. 14] Suklaata pitää saada joka joulu, ei joulu oo mitään ilman sitä.

+ Listasta puuttuu esimerkiks valkonen bleiseri jota havittelen, sekä joku kiva yökkärisetti (sortsit plus paita), niiin ja kangaskassi ois kans jees, niitä ei voi olla liikaa. Ja flanellipaidat, niitäki mulle voi ostaa kiitos! Näitä toiveita vaan tulee ja tulee... ja oon ihan varma et kun tän postauksen julkasen, mulle tulee mieleen hiiirveesti uusia toiveita. Mut tässäpä tärkeimmät, kai! Enkä todellakaan odota saavani noista kaikkia, mut kaikkee voi aina toivoo. Ja aika moni on mulla itellänikin sit ostoslistalla myöhemmin, jos ei lahjaks satu tulemaan. Tule jo joulu, sua odotetaan!!

12 kommenttia:

  1. Löytypäs paljon samoja juttuja, esimerkiks toi hiusdonitsi xD Aina sen aion ostaa, mut kävelen vaan kaupassa ohi.... On se hankalaa!!:-D

    http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep!! Oon jotenki aina sillee et "no emmä ny viitti" ja si se aina jää. :-D Jos si joululahjaks tulis!

      Poista
  2. ihanii toiveita! tein blogiini samanlaisen ja vaikka mulla olikin tuplasti vähemmän toiveita sain kuulla anoilta että oon "bissis" ja haluun vaa jouluna lahjoja... mut eiköhän tähä jouluun kuulu lahjatkin enemmän tai vähemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ihan turha se on kenenkään siihen puuttua. Toivokoon jokainen mitä haluaa! :)

      Poista
  3. Yhtään enempää sitten toivonu? Mieti ihmisiä joilla ei oo varaa ostaa joululahjoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi luoja XDD mä varmaan saankin noista kaikki, käytähän järkees. Plus jos lukisit koko tekstin ennen valittamista, huomaisit lauseen: "Enkä todellakaan odota saavani noista kaikkia, mut kaikkee voi aina toivoo." Ja jos et sattunu huomaamaan, tossa on toiveita aika monista hintaluokista, ihan vaan siks et niistä voi sukulaiset ja vanhemmat ostella sellasia lahjoja ku niillä on varaa/halua maksaa. :-D

      Poista
  4. ihana tää postaus, hienosti oot tehny ton kollaasin! mäki oon kans monesti kattonu tota ketjukaulakorua kaupoissa, tykkään itekki hirmusesti tosta :)

    ja voi apua toi anonyymi, kai sitä aina toivoo saa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia taas ihana! :) toi ketjukaulakoru on kyl pakko ostaa pian, se sopis niin monien vaatteiden kaa yhteen!

      Poista
  5. ootko tehny polyvorella tän kollaasin?:) jos oot niin miten saat tallennettua sen :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon tehny! Mut mulla on samainen tallennusongelma johon en oo vielä ratkasua keksiny, joten otan aina printscreenin ja sitä kautta saan sen kuvan itelleni. :)

      Poista