long time no see

Viikko ja kolme päivää, varmaan mun bloggaamisen pisin tauko koskaan. Ihan hullua, ei oo ollu ees ikävä tänne kirjottelua, pieni "loma" blogista on tehny ihan hyvää. Tosin, nyt alkaa jo omatunto kolkutella tästä hiljaisuudesta, sillä se tulee näillä näkymin jatkumaankin vielä tovin... Vien nimittäin huomenna tai tiistaina kameran sinne huoltoon, minne se piti jo viikkoja sitten raahata. Joten, menee varmaan viikosta muutamiin viikkoihin ennenkun saan sen takasin. Aattelin kyllä tehdä päivitettyä postausta itestäni vuosien varrella vanhoista kuvista, sekä uutta banneria vois yrittää saada aikaseks. Katotaan nyt kuitenkin onks nää vaan puheita ja jatkuuko tää hiljaiselo. Oon vaan aikalailla kateissa tän blogin kanssa ja en oo oikeestaan mihinkään postauksiin tyytyväinen. Harva ottamistani kuvista päätyy edes julkastaviks, koska en tykkääkkään niistä. Toivon et ton kameran huollossa olon aikana saan kadotetun inspiraation takasin. 

099 (2)001 (2)
022_1
2013-11-17141 (2)036_1016_1

Työssäoppimistakin on jäljellä vielä kaks viikkoa. Alan kaipaan koulua pikkuhiljaa. Siellä ei tarvii aina yrittää täysillä ja näyttää parastaan. Tai no kai sitä tarvis, mut en mä anna koulussa itestäni koskaan sataa prosenttia, kuten tuolla töissä. Kaipaan myös pukeutumista ja asuihin panostamista! Töissä mulla on päällä aina työpaita ja samat kengät. Päälle eksyy ensimmäinen huppari ja joku vanha toppatakki joka kestää sateen ja kuran. Koska kukaan ei nää mun vaatteita, en siks pahemmin ees mieti niitä. Niin ja ja ne kaverit, ketään en oo nähny aikoihin! Oon kyl viihtyny tuolla ihan hyvin ja on ollu kivaa, mut on ikävä normaalia elämää ja koulurytmiä, kumma kyllä.

Eilen sain jotain spessua vaihteeks elämääni ja olin viettämässä Armin kaheksantoista vee synttäreitä, niinku jotkut saatto jo instasta päätellä. En oo koskaan oikeestaan harmitellu sitä et oon ite täysikänen vasta ens vuonna, mut eilen kyl oikeestaan otti päähän. Olin porukan ainoa alaikäinen, joten näin ollen myös ainoa noin 25 ihmisestä joka lähti kotiin puol kakstoista, muitten siirtyessä baarin puolelle. Ja mä tiedän että "ei se oo enää kun puoli vuotta" mitä oon muiltakin ihmisiltä kuullu jo useita kertoja, mut vituttaahan se, tietysti kun oot ainoo joka ei pääse mukaan.

Tän postauksen kuvat on muuten napsittu eilen, vähän sekalaisia ja suurimmassa osassa treenilookkia. Oikeestaan ainoo aihealue jonka suhteen oon nyt viime aikoina ollu varma ja jonka suhteen motivaatio on kohillaan. Maajoukkueleirit ja kuntotestit on nyt selätetty tältä erää ja koska tulokset oli huonot, tästä on tie vaan ylöspäin! Eilenkin treenattuani kaks tuntia salitreeneissä oheisia ja tunnin hepalla, tiesin aamulla tehneeni jotain. Jokanen lihas on meinaan niin kipee, et sängyssäkin kääntyminen sattuu joka paikkaan, haha. Eikä se kaheksalta herääminen harkkojen takia edes ollu niin paha kun luulin, ehkä mä vielä totun siihen!

Tästä tuli nyt tämmönen tekstipainotteinen postaus, hups. Asiaa on vaan kertyny niiiin paljon pitkän tauon aikana. Nytkin jäi moni asia kertomatta, kuten se että keskiviikkona jonkun randomin koira hyökkäs kimppuun ja puri mua ollessani lenkillä. En jaksa asiasta kuitenkaan nyt sen enempää höpötellä, vaan lähen hakeen kaupasta jotain hyvää ja käperryn kullan viekkuun katteleen telkkaria. Hyvää sunnuntai-iltaa kamut. ♥

9 kommenttia:

  1. olipa paljo tekstiä, onneks sun tekstejä on aina kiva lukee! mietinkii että mitä bloggerin uusimmista postauksista puuttuu ku et ollu pitkilleen postannu! toivon tosiaan että saat sun inspiksen takasi kameran tultua sieltä korjauksesta (---:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kiva että jaksoit silti lukee vaikka paljon tekstiä tässä onkin! :) Jajooo eiköhän se tästä pikkuhiljaa, viimeistään lumien tullessa saan varmaan taas intoo tähänkin hommaan!

      Poista
  2. Hei! Oon tulossa Hämeenlinnan parin viikon päästä ja haluaisin päästä kuvailemaan johonki hienoon paikkaan. Olisko sulla mitää ehdotuksia tai vinkkejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo täällä nyt ei oikeen mikään näytä hienolta kun on ihan harmaata joka puolella eikä puissa oo lehtiä... Mut toivotaan et lumi kerkeis maahan nii sillon kuvattavaa löytyy! Riippuu ihan minkätyyppisestä maisemasta tykkäät, mut ainakin Aulangolla on tosi hienoja paikkoja! Esimerkiks huvimajat ja joutsenlammet (joissa tosin ei tähän vuodenaikaan oo joutsenia) on nättejä! Samoin apparalta löytyy hienoja kuvauspaikkoja. :> Toivottavasti saatas nyt nätimpää maisemaa ja löydät kivoja kuvauspaikkoja!

      Poista
  3. minkälaisia asetuksia yleensä käytät kun saat noin kivan kirkkaita kuvia? :) ja mikä kamera sulla on + objektiivit?

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Sun blogis on niin ihana! Aina kun tulee uus postaus mun on pakko kattoo! :) ja näitä tekstejä on ihana lukee! Ja itse säkin olet tosi kaunis! :)

    VastaaPoista