november time

010_111
collage 3333
teksti
testi
Collage33
teksti2
2013-11-06
Oon tapellu tän postauksen kanssa jo kohta kaks tuntia. Ja oikeestaan eilenkin... vihdoin alan olla voiton puolella, sillä hieman kiire tulee... Illalla on treenit ja pitäs vielä käydä Allullakin ennen sitä. Oon tyyliin toinen jalka ulkona jo tätä kirjottaessa!

Kuitenkin, rakastan pimeissä marraskuun iltapäivissä ja illoissa sitä et saa käyttää kaikkein paksuimpii neuleita, katella hyvällä omallatunnolla telkkaria sohvan nurkasta ja juoda maailman parasta kaakaoo. Tätä mä oon viime aikoina töiden ja treenien lisäks puuhaillu. Tosin, nyt on aika tyhjä olo kun katoin Gossip girlin viimesen jakson. Tuntuu niin oudolta että se loppu... Onneks mulla on pari tuotantokautta itellänikin, joten voin syventyy siihen joku ilta uudelleen, haha! Nyt kuitenkin kiirehdin vaihtaan treenikamat ja meen ajeleen tonne kylmyyteen. Tarinointi sikseen siis, heippa!

9 kommenttia:

  1. Voi Vera mitä kuvia!!!! Oot huippu ♥!

    VastaaPoista
  2. Ihana toi kaakaomuki tms!!! Mistä se on XD?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeestaa tiiä XD äityli ja isi osti noita joskus. Tais olla aika halvalla vuosi si prismas tollasii pakettei!!

      Poista
  3. hei miten oot nää kuvat ottanu, et toi tausta on tollee valkonen ? salamal ? kiitti jos vastaat & ihanii nää kuvat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oon ottanu noi kuvat mis on valkonen tausta, iha vaa et ne on valkosella pöydällä. Salamaa en koskaan kuvissa käytä! :) Sit oon kirkastanu sitä kirkkaamman valkoseks kuvankäsittelyllä jälkikäteen.

      Poista
  4. iihana postaus ♥ onpa sulla paljo neuleita! mulla on vaan muutama vaikka tykkään hirmusesti käyttää niitä varsinkii nyt ku rupee olee jo vähän kylmä, mistä sä ostelet omias ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooss. ♥ Mäkin tykkään niistä kauheesti, ja siks niitä kertyykin aina, haha. xd Niit on enemmänki, mutku osa on aika ohkasia... Ja siis ostelen iha sielt missä sattuu tupsahtaan eteen! Tosin noista neljästä yks on kirpparilta euron hintaan, yks on saatu kaverilta ja muut oon ostanu alesta 10 e hintaan... Harvemmin lähen ettiin neuleita, jos tulee halpoja vastaan nii ostan!

      Poista
  5. Ihania kuvia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista