chilling

021_12013-12-09Collage2Collage014_1Sain eilen koulun jälkeen nappastuu sen päivän asukuvat ihan huikeen ihanassa auringonlaskussa. Vaikka tässä vaatetuksessa ei mitään kovin erikoista ollukkaan, halusin esitellä tän koska 1. nää kuvat onnistu hyvin (lukuunottamatta sitä et oon joka kuvas pitämässä piposta kii ja en kato yhessäkää picturessa kameraan), mut muuten! 2. En oo käyttäny aikoihin tota mun liiviä 3. Tää on yks mun lemppariasuista höntsäpäivinä, eli sellasina jollon ei vaan jaksa panostaa ja pukeutuu kiilakorkoihin ja jakkuun.

Farkkuliivi on siis ite tuunailtu vuosi takaperin, kirpparilta ostetusta farkkutakista. Joskus tää oli mun luottovaate, mut nyt sen käyttö on vähentyny. Tai oli, kunnes keksin tän asun. En vaan voi kuvitella meneväni kouluun kollareissa (I don't know why), joten mun höntspäivät on oikeestaan vaatetukseltaan aina tän kaltasia. Enkä valita, tykkään yhistellä erilaisia tyylejä ja pukeutua toisena päivänä tosi siististi ja naisellisesti ja toisena päivänä tykkään näyttää enemmän pojalta kun mun veli... Okei, en nyt sentään, mutta kuitenkin pointti tuli varmaan selväks, haha.

Oon täs suunnitellu et voisin tehä postauksen siitä et mikä on mun lemppari "partyasu", ja mikä on suosikki "treeniasu", "kotiasu" yms, ja laittasin kuvat jokasen tilanteen luottovaatetuksesta. Ite tykkään ainaki katella sellasia, saan inspiraatioo itelleni aina muitten juhlavaatekuvista ja sellasista! Miltä kuulostas, tykkäisittekö?

18 kommenttia:

  1. Tää on mielettömän kiva blogi :)
    Varo vaan etten tuu varastaa sun vaatekaappia, tykkäsin tosta asusta ! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon ihanasta kommentista! ♥

      Poista
  2. Tosi kivat vaatteet!! Mun luottovaate on ehdottomasti mun farkkuliivi, sen voi yhistää just tosi juhlavasti tai sit höntsästi kuten sä teit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiitos paljon! Toi on kyl nin luotto ja tosi monipuoline, sopii minkä kaa vaan! :)

      Poista
  3. hieno asu :3 ja oisit ihan hyvin voinut tehä sellasen postauksen mitä ehdottelit, mä ainakin kattelisin ihan mielelläni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo kiitos, taidankin toteuttaa sen kun ehdin! :>

      Poista
  4. miten sä osaatki yhistellä vaatteita noin ihanasti! ja ihan mahtavaa ku postailet näin usein, tää sun blogi on ehdottomasti yks mun lempiblogeista ja tuun aina hyvälle tuulelle näistä sun teksteistä ja kuvista :)

    ja toi lemppariasu postaus ois tosi kiva !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan hirmuisesti, tollaset kommentit saa mut aina tosi iloseks. ♥ Musta on just tuntunu et oon viime aikoina ollu niiiin epäakiivinen kun vaan voi olla, mut kokoajan täs yritän päästä taas bloggailuun kiinni! Ja te lukijat autatte mua kyl tosi paljon siinä! :)

      Poista
  5. Tee ihmeessä semmonen postaus niistä asuista!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, kiva että kuulostaa hyvältä! :)

      Poista
  6. Tee vaan sellainen asu postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva että idea saa kannatusta! :)

      Poista
  7. Miten otat nuo sun asukuvat? Ottaako joku muu ne vai onko sulla jalusta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla on jalusta, mut en saa otettua itestäni kuvia, kun ei oo kaukolaukasinta. Tähän asti mun kuvat on yleensä ottanu äiti, pikkuveli tai poikaystävä, mun ohjeilla ja asetuksilla. Jos joululahjaks saan kaukolaukasimen, niin sit tulee varmaan hyödynnettyä sitä jonkinverran, ettei aina tarvitse pyydellä jotakuta apuun. :-D

      Poista