City

054_1
196_12
015_1016_1062_12013-12-221 Suurin osa blogeista alkaa olla pullollaan joulupostauksia ja hehkutuksia tulevasta joulusta. Mä en oikee tiiä, mut joulufiilis ei oo erityisemmin vallannu mua. Kuvausfiilis sen sijaan on ja tuntuu et oon vihdoin saanu takas sen kauan kadoksissa olleen inspiraation valokuvauksen ja blogin suhteen. Tiiän et tälläset kuvat ei kauheesti joulumieltä nostata, mut mulla oli tylsä hetki, kuvia ja aikaa, jotka halusin tulla tänne laittaan. Oikeesti mun pitäs olla siivoomassa huonetta, mut en sit jaksanukkaan. Ei se haittaa, olkoon sotkunen, haha. Vähän mä ehkä pahottelen tätä tummanpuhuvaa postausta, mut joulumieltä voitte hakee muista blogeista, jos sellasta kaipaatte.

Onhan tää kieltämättä masentavaa kattoo näitä kuvia... Jokanen on otettu tänään, eikä lumesta oo tietookaan. Oon oikeestaan jo luovuttanu sen suhteen, tää joulu taitaa olla musta. Mut ei anneta sen pilata tätä, en mä ainakaan anna. Katotaan ja toivotaan et saisin sen joulufiiliksenkin esiin, vaikka sitten aattona. En tiiä kerkeenkö huomenna postaileen mitään sen kummemmin kun koko päivä menee töissä. Mut kaheskytä neljäspäivä aattelin tulla laittaan tänne jotain kivaa ja lupaan; Se tulee oleen joulunen postaus!

15 kommenttia:

  1. Ihanasti muokattuja kuvia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla ei kans joulufiilistä meinaa löytyy sit millään, vaikka tänään just kannettiin joulukuusi kotiin!! Mut hei ihania kuvia:) Kivaa vaihtelua kaikissa blogeissa näkyvään joulufiilistelyyn!

    http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu, pitää toivoo että se tulee esiin viimestään sit jouluruokia syödessä yms... Meillä kannetaan huomenna kuusi sisälle, joten toivottavasti se fiilis sillon tulis! :) Ja kiitti kovasti! ♥

      Poista
  3. Voi mulla on ollu ihan samanlainen fiilis tässä jouluhössäkässä, varsinkaan koulun aikana ei ollut aikaa edes virittäytyä fiilikseen, kun arki on sama tylsä arki... Mutta tänään tuli kuusi ja heti on enemmän fiilistä, toivotaan että tästä joulusta tulis joka tapauksessa hyvä!

    Tosi mahtava tää sun blogi, tarkkoja ja selkeitä kuvia. Lemppariblogien listalle menee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viivi, eikö ollutkin hyvä kun näytin sulle tän blogin? ;))

      Nätti Vera! :)

      Poista
    2. Juuu, vaikeeta on löytää joulun tunnelmaa... Mut hyvä että se parani sulla, ehkä mullakin sitten kun kuusikin saadaan hommattua sisälle asti! :) Ja kiitos todella paljon, tervetuloo seuraileen! ♥

      Poista
  4. jestas kui täydellisiä nämä kuvat on ♥ jään aina kattoo jokaista kuvaas ihan älyttömän pitkään, en voi ku vaan ihmetellä miten sä osaat tollasia ottaa! mullakaan ei muute viel oo tullu hirmusta joulufiilistä, toivottavasti se vielä jostai tulis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon ihana! Tosi hienoo jos mun kuvat herättää "tunteita" ja on mielenkiintosia! Siihen pyrinkin! ♥

      Poista
  5. Sini sabotaagi haha :-----D

    VastaaPoista
  6. Hienoja kuvia, mikä objektiivi kaverisi(?) kamerassa on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooss :) Taitaa olla 30 mm, mut nää kuvat on kaikki otettu mun 50 mm objektiivilla!

      Poista
  7. ää tätä ei voi sanoin kuvailla, mutta ihailen sua valtavasti ♥! :') meinasin saada kohtauksen ku näin että olit kommentoinu mun blogiin... :'D oot niin hyvä kuvaamaan, kaunis ja sun tyyli on jotain niin ihanaa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi, kiitos tosi paljon ihanasta kommentista! ♥ Oot kommentin ansainnukki, tarkotin jokaista sanaa! :)

      Poista